آذرنام
خانه / نقل / سایت کارخانه نقل بیدمشک ارومیه با تنوع بالا

سایت کارخانه نقل بیدمشک ارومیه با تنوع بالا

نقل بیدمشک ارومیه از معروف ترین و قدیمی ترین نقل ها می باشد. نقل بیدمشک مخصوص شهر ارومیه معروف ترین سوغات این شهر می باشد. امروزه اکثر افراد به جای خرید حضوری، خرید اینترنتی نقل بیدمشک ارومیه را ترجیح می دهند.

سایت کارخانه ما بهترین و معتبرترین سایت برای خرید عمده نقل بیدمشک است، که نقل بیدمشک تولیدی خود را در مدل های متنوع و گوناگون، به صورت آنلاین به مشتریان عرضه می کند. اگر قصد خرید عمده نقل بیدمشک را دارید، پیشنهاد ما سایت مجموعه آذرنام می باشد. آدرس سایت ما www.noghlbazar.ir می باشد. اعتبار سایت مجموعه ما در نزد مشتریان عزیز، بسیار بالا می باشد.

نقل بیدمشک ارومیه

مختصری در مورد ویژگی های نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه

همان طور که مستحضر هستید، مهم ترین کارخانه های تولید نقل بیدمشک در آذربایجان غربی شهر ارومیه قرار دارند. نقل بیدمشک یکی از نقل های سنتی این شهر می باشد که در مواد اولیه این نقل از عطر گیاه بیدمشک استفاده می گردد.

نقل بیدمشک در انواع مختلفی تولید می گردد، از جمله مدل ابریشمی و مدل مغزدار. مدل نقل سنتی بیدمشک، مدل ابریشمی است که از قدیم الایام تولید می شده است. مدل دیگر نقل بیدمشک، نقل مغزدار بیدمشک است که از مغزهای گردو، بادام و پسته در این نقل ها استفاده می گردد.

نقل بیدمشک ارومیه دارای عطر و بوی خوبی است، که مشام انسان را نوازش می دهد. به علت خوش عطر و خوش خوراک بودن این نقل، از محبوبیت فراوانی در سراسر کشور برخوردار می باشد. کارخانه های تولیدی نقل بیدمشک ارومیه سعی در تولید بهترین و مرغوبترین نقل بیدمشک می کنند.

بسته بندی های جذابی که نقل بیدمشک سنتی ارومیه دارد، باعث تمایل خریداران به خرید این نقل شده است. بسته بندی ها در انواع متنوع و در وزن های مختلف صورت می پذیرد.

نقل بیدمشک ارومیه

 برترین خط تولید نقل بیدمشک ارومیه

مجموعه آذرنام، با افتخار اعلام می دارد، که برترین خط تولید نقل بیدمشک درجه یک را دارا می باشد. خط تولید این کارخانه، مجهز به مدرن ترین دستگاه های تولید نقل بیدمشک می باشد. تجهیزات موجود در کارخانه ما مطابق با بهترین استانداردهای جهانی می باشد.استفاده از پرسنل با تجربه و کاردان در خط تولید این مجموعه باعث شده است، که این مرکز همواره در تولید بهترین نقل بیدمشکی ابریشمی، حرفی برای گفتن داشته باشد.

کیفیت نقل بیدمشک تولیدی این مجموعه در مراحل مختلف تولید، توسط کارشناسان صنایع غذایی ، کنترل و بازرسی می گردد تا محصول نهایی، عالی و بی نقص باشد. نظرسنجی های مختلف انجام شده از مشتریان در مورد کیفیت نقل بیدمشک تولیدی این مرکز، بیانگر میزان بالای رضایت خریداران می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …