آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل خلال ریز بادام با قیمت ارزان

خرید نقل خلال ریز بادام با قیمت ارزان

نقل خلال ریز بادام یکی از محبوب ترین نقل های آجیلی است که بیشترین فروش را در فروشگاه ها و عطاری ها دارد. این نقل ریز دانه که با خلال مغز بادام مغذی شده است برای تهیه انواع نخودچی کشمش و در مراسم مختلف استفاده می شود. مشتریان عمده این نقل اغلب آن را با آجیل مشکل گشا مخلوط کرده یا آن را به صورت مستقیم فروش می رسانند.

مجموعه آذرنام به عنوان بهترین تولید کننده نقل خلال ریز بادام، این فرآورده دوست داشتنی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به صورت مستقیم از کارخانه به خریداران عمده عرضه می کند.

نقل خلال ریز بادام

مزیت نقل خلال ریز بادام برای آجیل سراها

نقل خلال ریز بادام

نقل خلال ریز بادام با وجود اندازه ی کوچک و حجم کم آن تاثیر خارق العاده ای بر طعم آجیل دارد. این نقل طرفداران و کاربرد زیادی داشته و به تبع آن فروش بهتری نسبت به انواع دیگر نقل دارد. مشتریان معمولا برای استفاده در تهیه آجیل های مشکل گشا و یا مراسم شادی نقل خلال ریز بادام را سفارش می دهند.

دانه های کشیده این نقل در بسته بندی های نیم کیلویی و یک کیلویی عرضه می شود که نیاز اکثر مشتریان را برآورده میکند. این نقل هم به صورت ساده و هم به صورت مخلوط با آجیل بسیار مشتری پسند و پر فروش می باشد.

در ایام نزدیک به عید نوروز و اعیاد بزرگ مصرف انواع آجیل و خشکبار افزایش چشمگیری پیدا می کند. آجیل و خشکبار فروشی ها و قنادی ها نیاز دارند تا با عرضه آجیل ارزان، تعداد مشتریان خود را بالا ببرند. نقل خلال ریز بادام یکی از نقل های آجیلی است که می تواند در انواع آجیل به کار رود.

این نقل برای صاحبان قنادی که میخواهند یک آجیل با کیفیت ولی مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان خود بگذارند عالی است. طعم دلپذیر و کیفیت عالی نقل خلال ریز بادام بر کیفیت آجیل افزوده و آن را برای مشتریان جذاب و خواستنی می کند.

نقل خلال ریز بادام

فروش عمده نقل اصل ارومیه

صاحبان فروشگاه ها و شرکت های پخش مواد غذایی به دنبال معتبرترین مرکز تولید و عرضه ی نقل خلال ریز بادام  هستند. این نقل پرمصرف و مشتری پسند در تمامی اوقات سال فروش خوبی داشته و مشتریان وفاداری دارد.

شرکت آذرنام بهترین تولید کننده انواع نقل سنتی ارومیه است. این مجموعه با فروش عمده نقل اصل ارومیه به خریداران، در راه رونق کسب و کار محصولات غذایی قدمی هر چند کوچک برداشته است. با خرید عمده نقل خلال ریز بادام از مجموعه آذرنام، تازه ترین تولیدات روز این شرکت را خریداری می کنید. این مجموعه تضمین می کند که محصولی تازه و باکیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت برای عرضه فروشگاهی تهیه خواهید کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …