آذرنام
خانه / نقل / سفارش بهترین نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

سفارش بهترین نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی نقلی با مغز تخم گشنیز بوده که در بسته های ۵۰۰ گرمی، آماده فروش شده است. تخم گشنیز از جمله مواد معطری است که در تولید انواع شیرینی ها، کیک ها و کوکی ها استفاده می گردد. نقل گشنیزی، چند سالی است که وارد بازار فروش شده، ولی در همین مدت کم، توانسته است، رکورد فروش انواع نقل را شکسته و از نقل های محبوب در سراسر کشور گردد.

نقل گشنیزی، معمولا توسط کارخانه های بزرگ و مطرح تولید نقل، تهیه شده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد. یکی از رایج ترین انواع این نقل، بسته های ۵۰۰ گرمی این محصول می باشد. برای سفارش بهترین و مرغوب ترین نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی می توانید، مجموعه آذرنام را گزینش کنید که سابقه طولانی در تولید این نوع محصول دارد.

نقل گشنیزی 500 گرمی

صفر تا صد تولید نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی

نقل گشنیزی 500 گرمی

تولید نقل ها با طعم ها و مغزهای مختلف توسط تولیدکنندگان، باعث جذب انواع سلیقه ها شده و این مراکز، برای هر سلیقه ای، نقل تولید کرده اند. نقل گشنیزی نیز از جمله نقل هایی است که مخاطبین بسیاری در کشور یافته است. آیا با روند تولید نقل گشنیزی آشنا هستید؟

نقل گشنیزی به روش صنعتی و مکانیزه در واحدهای بزرگ تولید می گردد. کارخانه های بزرگ، دارای نیروی کار ماهر و کارآزموده و دستگاه های مجهز هستند که نقل گشنیزی را با کیفیت برتر به تولید انبوه رسانده اند. خط تولید نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی معمولا از چند بخش تشکیل شده است:

  • بخش اول، قسمت تهیه شربت نقل و شکلات قهوه کوپیکو است که توسط حرارت دهی آب و شکر سفید مخصوص نقل پزی، انجام می شود. حرارت و گرما دهی، تا جایی ادامه پیدا می کند که شربتی با غلظت حدود ۹۰ درصد و به رنگ کاراملی تشکیل گردد.
  • قسمت دوم در خط تولید، محیط بزرگی است که دیگ ها و دستگاه های نقل ریزی در آن قرار دارند. انواع دیگ ها با قطرها و اندازهای مختلف و با چرخش ۳۲ دور در دقیقه در این بخش، وجود دارند که تخم گشنیز را با شربت، مخلوط کرده و تکان می دهند. دستگاه های دم موجود در این بخش، نقل ها را هوادهی می کنند تا شکل مورد نظر، حاصل گردد.
  • و در نهایت قسمت آخر، بخش بسته بندی نقل گشنیز ۵۰۰گرمی است که این محصول را در وزن های ۵۰۰ گرمی به صورت کاملا مکانیزه، بسته بندی می نماید.

نقل گشنیزی 500 گرمی

خرید سهل و آسان نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی عمده

روش خرید انواع نقل گشنیزی عمده، معمولا به دو صورت حضوری و یا اینترنتی است. زندگی های شلوغ امروزی  و ترافیک، باعث شده است که اکثر خریداران، روش اینترنتی را برای سفارش عمده نقل گشنیزی انتخاب نمایند.

در این روش محدودیت زمانی و مکانی، بی معنی بوده و افراد به بازه گسترده ای از فروشگاه های اینترنتی، به راحتی دسترسی پیدا می کنند. در کنار همه ی صحبت هایی که انجام شده شکلات تلخ تخته ای کیلویی برای پوست بسیار خوب است.

یکی از سایت های پرآوازه در زمینه فروش عمده انواع نقل، سایت مجموعه آذرنام است که بهترین نقل گشنیزی ۵۰۰گرمی را به صورت آنلاین، سفارش گیری نموده و به آدرس خریداران، ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …