آذرنام
خانه / نقل / سفارش نقل گردویی درشت آذرنام

سفارش نقل گردویی درشت آذرنام

سفارش نقل درشت گردویی آذرنام از طریق سایت های فروش شرکت آذرنام ومابقی سایت های فروش معتبر امکان پذیر می باشد .نقل گردویی درشت از محصولا متمایز این شرکت است که خواهان فراوانی در سرتاسر جهان دارد.

سفارش نقل گردویی درشت آذرنام

انواع مختلف  نقل گردویی درشت کدامند؟

انواع مختلف  نقل گردویی درشت کدامند؟ نقل گردویی درشت به نقلی اطلاق می شود که سایز آن نسبت به سایر نقل ها درشت تر است زیرا مغز ان از گردوی تک پر یا دوپر تهیه می شود به گونه ای مغز کامل گردو به دلیل حجم زیاد نقل بزرگ را می سازد.

مواد اولیه در تهیه این نوع نقل آب ،شکر،گردوی درشت،عرق بیدمشک می باشد .این محصول درنوع ساده وزعفرانی تهیه می شود.وچون سایز مغز بیشتری به کار می رود به تبع قیمت آن نیز بیشتر است .

در کنار شکلات ها وپاستیل ها ونقل های مصنوعی که دربازار وجود دارد این نقل ها بسیار سالم وخوشمزه ومقوی می باشدودرعین حال فاقد هرگونه مواد شیمیایی می باشد .این نقل ها به خاطر عطروبوی خوب ومزه بی نظیر آن وهمچنین باف نرم آن طرفداران زیادی دارد.

از دیرباز نقل وشیرینی نماد شادی وعروسی بوده است .از نقل گردویی درشت در تزیین سفره عقد استفاده می کنند که هم نماد شیرینی وشادی است وهم زیبایی خاص به سفره عقد می دهد.

پخش نقل گردویی درشت

پخش نقل گردویی درشت پخش نقل درشت گردویی دراوزان مختلف می تواند کمک شایانی به خریداران این محصول بکند.شرکت اذر نام با پخش نقل گردویی درشت هم در سطح استان وهم سطح کشور به خریداران خود این امکان را می دهد که به راحتی به فروش این محصول بپردازنند.

پخش نقل گردویی علاوه بر بسته بندی های کیلویی در وزن های کمتر ودربسته بندی های کوچک نیز اراعه می شود که باعث می شود نظر همه مشتریان راجلب کند.

نقل گردویی درشت را می توان درمراسم های مختلف ودرسمینارها وجلسات به عنوان پذیرایی استفاده کرد.طعم فوقعلاده این محصول نظر تمامی مهمان هارا نیز جلب می کند.

شرکت آذر نام با پخش نقل گردویی درشت می تواند فرصت شغلی برای جوانان بیکار کشور فراهم آورد به گونه ای که می توانند با خرید عمده این محصول آن را دربسته بندی های شکیل بسته بندی کنند وبا ارزش افزوده بیشتر به کشور های دیگر صادر کنند زیراکه این محصول در سایر کشور ها نیز شناخته شده است وطرفداران خاص خود را دارد.

این محصول در دو نوع ساده وزعفرانی در بازار پخش می شود.هم میهنان عزیز ما برای تهیه این محصول نیازی نیست حتما تا ارومیه سفر کنند بلکه می توانند با سفارش وخرید از سایت های معتبر فروش وسایت فروش شرکت آذرنام این محصول را درب منزل دریافت کنند ودر کنار خانواده به خوشی وخرمی استفاده کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید