آذرنام
خانه / نقل / شرکت تولید نقل گردویی خوشمزه

شرکت تولید نقل گردویی خوشمزه

یکی از تنقلات شیرین و بامزه که هم به تنهایی می توان آن را میل کرد و هم کنار نوشیدنی های داغی مثل چای واقعاً می چسبد، نقل است که با اندازه گرد و ریز نقش خود، داخل هر بسته ای به راحتی جا شده و زحمتی را برای نگهداری نخواهد داشت. این محصول که حالا در خیلی از آشپزخانه های ایرانی جا خوش کرده، طعم و مزه های متفاوتی را دارد که از جمله آن می توان نقل گردویی را نام برد.شرکت تولید نقل گردویی خوشمزه

مشخصه های نقل گردویی مرغوب

مشخصه های نقل گردویی مرغوب یکی از طعم های ایده آل نقل که منجر به افزایش ارزش غذایی آن شده، نقل گردویی است که محتویات آن از گردو بوده و لذا علاوه بر یک طعم بی نظیر، فواید بیشماری را هم برای مصرف کنندگان در پی خواهد داشت. می خواهیم به ذکر مشخصه های نقل گردویی مرغوب بپردازیم تا بتوانید چنین محصولی را راحت تر شناسایی و انتخاب نمایید:

  • نقل گردویی کاملاً سفید و تمیز بوده و اثری از رنگ کدر و کهنه در آن وجود ندارد.
  • این نقل را که کمی بچشید، متوجه تازگی آن خواهید شد.
  • ترد و بی نظیر بوده و براحتی در دهان آب می شود.
  • فاقد شیرینی زیاد بوده و گردوهای موجود در آن تازه و درجه یک اند.
  • طعم گردوها نیز مانند مزه نقل مطبوع بوده و اصلاً تلخ و یا زننده نیستند.
  • داخل بسته های مقوایی فانتزی و زیبا جای گرفته و به عنوان نقل کادویی هم می توان آن را به یکی از عزیزان و آشنایان هدیه داد.

بازار خرید نقل گردویی خوشمزه

بازار خرید نقل گردویی خوشمزه نقل یکی از شیرین ترین و دلچسب ترین چاشنی هایی است که به راحتی در دهان آب شده و نیاز به گاز زدن و آسیب رساندن به دندان ها بابت خوردن آن نخواهد بود. این محصول یک جایگزین عالی برای قند محسوب شده و معمولاً آن را با چای میل می کنند که لذت نوشیدن آن را چند برابر خواهد کرد.

اکنون با توجه به محبوبیت و مصرف روزافزون این محصول، شاهد گسترش فروش آن بوده و لذا بازار خرید نقل تبدیل به یکی از بازارهای رونق یافته کشور شده که در آن انواع و اقسام این محصول از جمله نقل گردویی خوشمزه به فروش می رسند و می توانید آن را همراه با این مدل ها سفارش دهید:

  1. نقل گردویی ریز: برای مصارف روزانه و میان وعده، گزینه ای عالی به نظر می رسد.
  2. نقل گردویی درشت: به عنوان نقل مجلسی شناخته شده و می توان آن را جهت پذیرایی روبروی مهمانان قرار داد و کامشان را شیرین کرد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید