آذرنام
خانه / نقل / شرکت تولید نقل گردویی صادراتی

شرکت تولید نقل گردویی صادراتی

امروزه خرید نقل گردویی بسیار رواج قابل توجهی را از آن خود کرده است از این رو در سرتاسر کشور ما، شرکت های تولید کننده این محصول خوشمزه و با کیفیت مشغول به کار هستند و این فرآورده ی گردویی را در بسته بندی های متفاوت یا حتی به صورت عمده فروشی و جزئی فروشی در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهند.

خریداران عزیز می توانند بدون اتلاف وقت با مراجعه به سایت ما سفارشات خود را ثبت کرده و آنها را در زمانی بسیار کوتاه و با قیمتی کاملا مناسب از ما تحویل بگیرند و از مزه بی‌نظیر این نقل گردویی صادراتی بهره‌مند شوند.

شرکت تولید نقل گردویی صادراتی

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم نقل گردویی

ارزش غذایی 100 گرم نقل گردویی در این قسمت از مقاله در ادامه صحبت‌های بالا می‌خواهیم بپردازیم به ارزش غذایی بسیار بالای این نقل گردویی که یکی از مشخصه های قابل توجه برای خرید یک محصول خوب می باشد.

همانطور که میدانید گردو دارای خواص بسیار زیاد و همچنین ارزش غذایی بی نظیری میباشد پس این محصول خوشمزه و با کیفیت با دارا بودن گردو ارزش غذایی بسیار زیادی را از آن خود کرده است.

اگر برای مثال بخواهیم خدمت شما درباره ارزش غذایی نقل گردویی صحبت کنیم می‌توان گفت که گردو به طور متوسط کربوهیدرات تقریبا کمی دارد ولی در مقابل از کالری بسیار بالایی برخوردار می باشد و این یک نقطه قوت و قابل توجه می باشد به این شکل که در هر ۱۰۰ گرم گردو ۶۵۴ کالری وجود دارد و همینطور ۱۵.۲۳ گرم پروتئین و در ادامه ۶۵.۲۱گرم چربی، ۶.۷گرم فیبر، ۲.۶۱گرم قند و۹۸میلی گرم کلسیم وجود دارد.

پس ارزش غذایی این نقل گردویی برابر با مقدار قابل توجهی چربی، فیبر، قند، کلسیم و پروتئین می باشد و مصرف کنندگان عزیز می توانند با مصرف روزانه این محصول خوشمزه با ارزش غذایی بسیار بالا نیاز بدن خود را برطرف کرده و بدن خود را از موارد ذکر شده بهره‌مند سازند.

مرکز فروش نقل گردویی صادراتی

نقل گردویی صادراتی

در حال حاضر به علت کثرت خرید این محصول خوشمزه و مرغوب و با کیفیت در سرتاسر کشور مراکز فروش بسیار زیادی اقدام به تهیه و پخش عمده نقل گردویی کرده‌اند و به خاطر قیمت مناسب و ارزش غذایی بسیار بالای آن خریداران زیادی را به خود جذب کرده و از این رو فروشندگان آن از طریق عرضه این محصول کسب درآمد خوبی می کنند.

باعث افتخار ماست که فروشگاه اینترنتی ما به نشانی نقل بازار به عنوان یک مرکز فروش نقل گردویی صادراتی در خدمت مشتریان و متقاضیان عزیز می باشد شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به سایت ما در کمترین زمان ممکن و با صرفه جویی در هزینه خود این محصول خوشمزه را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه سفارش داده و آن را در زمانی کوتاه توسط ما در شهر خود دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید