آذرنام
خانه / نقل / شرکت نقل بیدمشک صادراتی

شرکت نقل بیدمشک صادراتی

نقل بیدمشک صادراتی از انواع نقل ایرانی است که با کیفیت بالا و بسته بندی های زیبا در بازارهای جهانی توسط شرکت نقل صادراتی عرضه می شود.

شرکت نقل بیدمشک صادراتی

مختصری درباره نقل بیدمشک صادراتی

مختصری درباره نقل بیدمشک صادراتی اگر دنبال شیرینی هستید که کام شما را شیرین و خوش عطر کند و دارای کمترین کالری باشد، نقل بیدمشک انتخاب فوق العاده ای هست . بیدمشک قلب را تقویت کرده ، آرام‌بخش و موثر در رفع بی‌خوابی و اختلالات قاعدگی و همچنین در کاهش عرق ناشی از ضعف تاثیر دارد. استفاده از عرق و عصاره این گیاه در نقل و شیرینی سنتی ایرانی از دیرباز مرسوم بوده است. نقل بیدمشک یکی از انواع محصولی است که بخاطر طعم و عطر بسیارش هواداران زیادی دارد. این نقل در مراسمات عروسی و همچنین مذهبی سرو می شود.

مواد تشکیل دهنده این نقل خوش طعم عمدتا شکر، عصاره یا عرق بیدمشک، گلوکز مایع و مغزی که شیرینی به آن بپیچد. در مغز این نقل گاهی تخم گشنیز و گاهی از خلال بادام استفاده می شود. نرم و لطیف بودن بافت نقل به میزان صحیح استفاده از مواد تشکیل دهنده و نحوه عمل آوری آن و همچنین بسته بندی مربوط می باشد.

این نوع نقلهای ریز معمولا در کنار چای و یا به عنوان آجیل و شیرینی مورد استفاده هستند. به علت کاملا سنتی بودن این نقلها و متفاوت بودن در طعم می توانند بازار مناسبی در خارج از ایران پیدا کنند. همچنین نقل بیدمشک صادراتی می تواند به عنوان سوغات ایرانی توسط توریستهای خارجی خریداری و به بازارها معرفی گردد. کافی است به بسته بندی مناسب آن توجه شود. بسته بندی صحیح این محصول سبب می شود مدت نگهداری آن بیشتر شود.

نرخ نقل بیدمشک صادراتی

نرخ نقل بیدمشک صادراتی نقل بیدمشک صادراتی از کیفیت بالاتر و بسته بندی مناسب تری جهت عرضه در بازارهای بین المللی دارد. این محصول بیشتر در استانهای آذربایجان غربی و شرقی تولید می شود و ارایه دهندگان آن با استفاد از فاکتورهایی همچون کیفیت، بسته بندی و نرخ با هم رقابت دارند. شرکت نقل صادراتی آذر نام با راه اندازی سایت نقل بازار و ارائه انواع تولیدات نقل در زمینه تولید و تأمین و توزیع انواع نقل، حلوا و عرقیات گیاهی شرایطی برای صادرات این محصولات فراهم می کند. شرکت تولیدی آذرنام نقل بیدمشک صادراتی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میدارد.

این شرکت همچنین با ارائه انواع نقلها سعی در برطرف کردن نیازهای سلیقه ای مشتریان در عطر و طعمهای مختلف دارد. در این سایت می توانید نرخ نقل صادراتی را پیدا و مقایسه نمایید. کافیست با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و از آنها مشاوره بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید