آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گل بهار نارنج

صادرات نقل گل بهار نارنج

صادرات نقل گل بهار نارنج به عنوان یکی از نقل‌های بسیار پرطرفدار و محبوب به کشورهای خارجی انجام می‌شود این نرخ به دلیل تحمل و لایه های بسیار بی نظیری که دارد جزو هنرهای بسیار محبوب می باشد و در اکثر مناطق کشور و همچنین در اکثر کشورهای خارجی جایگزین مناسبی برای قند و انواع شکلات به منظور مصرف چای می باشد. همچنین ابن محصول جزو یکی از تنقلات بسیار محبوب کودکان نیز به شمار می‌آید و کودکان به دلیل مزه بسیار عالی که دارد علاقه زیادی به این محصول دارند.

صادراتنقل گل بهار نارنج

ویژگی های نقل گل بهار نارنج

ویژگی های نقل گل بهار نارنج تامین نقل گل بهار در واقع توسط مراکز تولیدی شهر ارومیه انجام می‌شود ارومیه به عنوان یکی از مراکز مهم در زمینه تولید نقل بوده و انواع مختلف این محصول را تولید می‌کند نقل بهار نیز جزو سوغاتی های شهر ارومیه بوده که در درجات کیفی بسیار عالی و طعم و مزه بی‌نظیر ساخته و روانه بازار فروش می‌شود.

  • از جمله ویژگی های این محصول می‌توان به رنگ و ظاهر آن اشاره کرد به عنوان مثال رنگ نقل گلبهار کاملاً سفید بوده و هیچگونه رنگ در مانند در آن دیده نمی‌شود رنگ‌های زرد و کرمی به ندرت در این نقل دیده می‌شوند و تمامی افراد این نقل را با رنگ سفید می شناسند.
  • طعم و مزه متبوع و بی نظیر این محصول یکی دیگر از ویژگی های مهم و قابل تامل این محصول می باشد در واقع هیچ نوع طعم زننده و یا شیرینی زیاد در نقل‌های بهار وجود ندارد.
  • همچنین ویژگی دیگری که برای این محصول می‌توان ذکر کرد ترکیبات به کار رفته برای تولید آن می باشد در واقع برای تولید نقل گلبهار از شکر بیدمشک و گلاب آب و همچنین عرق بهار نارنج استفاده می شود بهتر است بدانید که برخی از آجیل ها همچون مغز پسته یا مغز بادام نیز به عنوان مغزی ننقل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این محصول می تواند بدون مغز و یا با مغز تولید شود نوع بدون مغز آن غالباً ارزان قیمت تر از نوع مقدار آن می باشد استفاده از مغزهای آجیلی موجب افزایش قیمت این محصول می شود.

تامین کننده نقل گل بهار نارنج

تامین کننده نقل گل بهار نارنج اگر شما نیز متقاضی خرید نقل گل بهار می باشید ما به شما این پیشنهاد را می‌دهیم که محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از خود تولیدکننده خریداری نمایید ما به عنوان یک مرکز تولیدی با نام تجاری آذرنام در حال فعالیت هستیم و این محصول را با درجات کیفی بسیار بی نظیر و همچنین در طعم ها و مزه عالی و دلنشین و بی نظیر تولید کرده و آن را به صورت غیر حضوری و در حجمهای دلخواه مشتری در معرض فروش قرار داده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید