آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل پسته گل محمدی به کشورهای منطقه

صادرات نقل پسته گل محمدی به کشورهای منطقه

کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه، از جمله واردکننده های نقل پسته گل محمدی می باشند. اولین نکته که باید برای صادرات انواع نقل به کشورهای منطقه در نظر گرفت، شناسایی بازار نقل در این کشورها می باشد. خوشبختانه کشورهای منطقه، تقاضای فراوان برای نقل پسته گل محمدی دارند.

مجموعه تولیدی آذرنام با شناخت دقیقی که از بازار فروش نقل در سایر کشورها  بخصوص کشورهای منطقه پیدا کرده است، توانسته است در زمینه صادرات نقل گل محمدی پسته ای، دستی بر آتش داشته باشد. بهترین نوع نقل گل محمدی با مغز پسته به کشورهای منطقه صادر می گردد.

نقل پسته گل محمدی

علت رغبت بازار خارجی نسبت به نقل پسته گل محمدی

نقل پسته گل محمدی

  • علت اصلی تمایل بازار جهانی به نقل ایرانی این است که کشورهای همسایه ایران و کشورهای خلیج فارس دارای ‌ذائقه مشابه با ایرانیان می باشند. مصرف چای در این کشورها نیز رایج است که باعث شده است، تمایل به استفاده از نقل ارومیه در آن ها به وجود بیاید. کشورمان ایران، بزرگ ترین تولید کننده نقل در منطقه است و انواع نقل را با مغزها و طعم های مختلف روانه بازارهای خارجی می کند. نقل پسته گل محمدی از جمله نقل هایی است که در سالیان اخیر در کشورهای منطقه نیز محبوبیت پیدا کرده است. این نقل خوشمزه دارای عطر خوش گل محمدی با مغز پسته می باشد.
  • دومین عامل مهمی که باعث شده است که بازار جهانی به نقل پسته گل محمدی ایرانی گرایش پیدا کند، دسترسی راحت مشتریان خارجی به سایت خرید نقل در ایران است. خریداران ساکن در کشورهای مختلف منطقه به یمن تکنولوژی و فضای مجازی توانسته اند، انواع مختلفی از نقل های ایرانی را مشاهده کرده و نسبت به واردات این نقل ها اقدام نمایند.
  • عامل مهم دیگر بهبود روابط سیاسی ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین کشورهای همسایه مثل عراق و ترکیه می باشد. واردات نقل پسته گل محمدی نیز از واردات سایر محصولات ایرانی جدا نبوده و به شدت به روابط سیاسی بین دو کشور بستگی دارد.

نقل پسته گل محمدی

بزرگترین تولید کننده نقل پسته گل محمدی صادراتی

همان طور که توضیح دادیم، تمایل بسیاری در بازار سایر کشورهای منطقه برای خرید نقل گل محمدی با مغز پسته وجود دارد. این تقاضا، مجموعه تولیدی آذرنام را بر آن داشت که نقل پسته گل محمدی صادراتی را تولید نماید.

با توجه به این که شرایط و زیرساخت های تولید نقل صادراتی در این مرکز فراهم است، فرآیند تولید نقل پسته گل محمدی صادراتی در این مجموعه سرعت گرفته است و این امر به دلیل استفاده از برترین تجهیزات برای تولید نقل می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …