آذرنام
خانه / نقل / صادرکنندگان نقل گردویی خوشمزه

صادرکنندگان نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه یک شیرین کننده دهان حرفه ای است که به همراه نوشیدنی های داغ علی الخصوص چای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نقلی با مغز مغذی و انرژی زا است که مصرفش برای هر کسی حتی افراد دیابتی هم مفید است. اینکه با مغز گردو عرضه می شود سلامت جسم را به همراه خواهد داشت. صادرکنندگان نقل گردویی با توجه به مغزدار بودن این این محصول توانسته اند با یک برگ برنده به کار صادرات خود ادامه دهند.

صادرکنندگان نقل گردویی خوشمزه

صفر تا صد تولید نقل گردویی خوشمزه

صفر تا صد تولید نقل گردویی خوشمزه خیلی ساده و راحت برای درست کردن این نقل های خوشمزه یک شربت غلیظ درست کنید و کمی به شربت خود سرکه اضافه کنید تا حالت خود را بهتر حفظ کند، می توانید از طعم دهنده ها استفاده کنید مثل گل محمدی یا هر نوع ماده معطری که مورد تایید شما باشد.

از یک ظرف بزرگ مثل دیگ دراژه زنی برای حرارت و گرم کردن شربت نقل ها استفاده کنید. سعی کنید مغز گردو را به آرامی به شربت اضافه کنید و به آرامی با دستگاه دم، هوادهی شربت را انجام دهید تا شیره اضافه شده خشک شود.

برای اینکه نقل شما به کیفیت مورد نظر تان برسد باید حرارت زیر آن را ملایم کنید و عملیات حرارت را آنقدر ادامه دهید تا نقل به اندازه دلخواه در آید.

زمانی که نقل آماده شده در یک ظرف مناسب بریزید تا طبق آن ظرف شکل بگیرد. با توجه به اینکه گردو یک مغز درشتی است بهتر این است که آن مغز را ریز کنید و به صورت پودر آن را در بیاورید و شیره اضافه کنید تا به مغز نقل بهتر مخلوط شود. اینکه پودر مغز گردو تمامی فواصل و خلال داخل گردو را بگیرد سبب طعم خوب و مقوی به نقل می دهد.

حتما به شیره خود شکر اضافه کنید ولی بیش از ۷ برابر وزن هسته نباید بیشتر نباشد. و نسبت درصد مواد و مغزها را در زمان تولید نقل ها در نظر بگیرید.

فروشگاه نقل گردویی خوشمزه

فروشگاه نقل گردویی خوشمزه

فروشگاه نقل گردویی مرکز عرضه محصولات نقل خوشمزه با شرایط و امکان خوب جهت فروش انواع مدل های مختلف از انواع محصولات نقل به شمار می رود. علاوه بر عرضه کلی محصولات، بسیار در چیدمان فروشگاه خود تغییراتی حاصل می کنند تا به جذب مشتریان خود کمک شایانی کنند.

در صورتی که تمایل به خرید محصولات نقل گردویی با قیمت مناسب هستید یک تماس تلفنی با مرکز فروشگاهی این محصولات می توانید درخواست نقل گردویی کنید. یا اینکه به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه نمایید تا از نزدیک تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه را ببیند در این صورت انتخاب شما بهتر صورت بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید