آذرنام
خانه / نقل / صادر کننده نقل گردویی زعفرانی

صادر کننده نقل گردویی زعفرانی

اگر صادر کننده نقل گردویی زعفرانی هستید و به دنبال جنس درجه یک با کمترین قیمت می باشید، بهتر است به طور مستقیم به تولید کنندگان نقل گردویی زعفرانی مراجعه کنید. زیرا آنها قطب اصلی تولید و صادرات انواع نقل هستند و شما می توانید با خرید از آنان قل گردویی زعفرانی ناب و باکیفیت و اصل را به دست آورده و از صادرات خود بیشترین سود را کسب کنید.

صادر کننده نقل گردویی زعفرانی

ویژگی نقل گردویی زعفرانی

ویژگی نقل گردویی زعفرانی نقل یکی از جمله شیرینی های سنتی استان آذربایجان است که با طعم‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود؛ چند نمونه از انواع این طعم ها را نام می بریم:

  • نقل‌ با طعم زعفرانی
  • نقل‌ با طعم کنجد
  • نقل‌ با طعم گشنیز
  • نقل‌ با طعم زنجبیل
  • نقل‌ با طعم هل
  • نقل‌ با طعم پسته
  • نقل‌ با طعم گردو
  • نقل‌ با طعم بادام
  • نقل‌ با طعم کاکائو

می توان گفت از میان نقل های تولید شده در شهر ارومیه طرفداران و دوستداران گردویی و زعفرانی بیشتر هستند. با خرید نقل گردویی زعفرانی محصولی را در اختیار خواهید داشت که از مواد اولیه شکر سفید، شکر گلوکز، گلاب غلیظ، وانیل، زعفران، گیاه بیدمشک و مغز گردو در تولید آن استفاده شده است.

از آن جایی که در به دلیل اینکه در تولید نقل گردویی زعفرانی مواد اولیه سالم و طبیعی و اصل به کار برده شده است، مصرف آن هیچ گونه ضرری به دنبال نخواهد داشت البته در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا نباشید که در اینصورت باید با پزشک خود مشورت نمایید مانند بیماری دیابت. نقل یک خوردنی با کالری و انرژی زیاد می‌باشد.

گفته شده وجود زعفران در تولید این محصول باعث افزایش سوخت و ساز بدن و درمان ناراحتی های کلیه و کبد می شود. گردوی موجود در این نقل میزان کلسترول اضافی خون را کم کرده و به سلامت قلب و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های قلبی کمک می‌کند. می‌توانید نقل گردویی زعفرانی را به جای قند همراه با چای میل کنید. در گذشته تا به امروز از نقل در مراسم عقد و عروسی استفاده می شده و هنوز هم می شود.

توزیع نقل گردویی زعفرانی

توزیع نقل گردویی زعفرانی به طور کلی توزیع نقل گردویی زعفرانی که از تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده به شمار می آید سودآور است. همچنین در مبدا و مرکز تولید و توزیع نقل زعفرانی خرید و فروش رونق بیشتری دارد. بنابراین کارخانه های تولیدی انواع شیرینی جات خوشمزه مدرن و سنتی و کارگاه های تولیدی و یا بعضی از قنادی ها و همچنین آجیل و خوار و بار فروشی ها که مرکز تولید انواع نقل از جمله نقل گردویی صادراتی هستند بازار فروش آن هم نسبت به سایر فروشنده ها رونق بالاتری دارد.

انواع نقل به خصوص نقل های طعم دار از دسته شیرینی جات کلاسیک لذیذ و مطابق با ذائقه ایرانیان می باشد طرفداران و خریداران زیادی را جذب خود کرده است و از این روی بازار فروش آن رونق فراوانی دارد. در این راستا بسیاری از سایت های معتبر اینترنتی با داشتن تیم پشتیبانی قوی و متخصص در زمینه خرید و فروش نقل گردویی زعفرانی فعالیت دارند. آنها نقل مرغوب و خوشمزه را با قیمت ارزان به دست مشتری می رسانند تا خریداران بتوانند به راحتی به فروشنده نقل گردویی زعفرانی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و خریدی راحت را تجربه نمایند. در این صورت بازار فروش و پخش نقل زعفرانی بهتر و سودآورتر خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید