آذرنام
خانه / نقل / عرضه مستقیم نقل گردویی طعم دار

عرضه مستقیم نقل گردویی طعم دار

اگر شما نیز به یکی از مراکز عرضه مستقیم انواع نقل گردویی طعم دار و شیرینی های سنتی مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که نقل گردویی ارومیه از سایر نمونه های این محصولات فروش بیشتری دارد و همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این نقل همان گونه که از نام آن پیداست از سال های بسیار دور تا کنون توسط مراکز تولید کننده ای که در شهر ارومیه به فعالیت مشغول هستند تولید شده و با قیمت بسیار ارزان و مناسب به بازار عرضه می شود.

نقل گردویی طعم دار

آشنایی با انواع طعم های نقل گردویی

نقل گردویی طعم دار

اگر بخواهیم به یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین تنقلات و شیرینی های تولید شده در کشورمان ایران اشاره کنیم، مسلماً از نقل گردویی طعم دار نام خواهیم برد؛ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این تقل دارد و آن را نسبت به سایر شیرینی جات بازاری منحصر به فرد نموده این است که با استفاده از موادی بسیار ساده و سالم مانند شکر، مغزهای گیاهی و طعم دهنده های طبیعی تهیه می شود و طعمی اصیل و دلنشین دارد.

نقل گردویی دارای انواع و اقسام طعم های مختلفی می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نقل گردویی با طعم زعفران
  • نقل گردویی وانیلی
  • نقل گردویی گل محمدی
  • نقل گردویی دارچینی
  • نقل گردویی زنجبیلی
  • نقل گردویی بهار نارنج

شایان ذکر است که هر کدام از طعم های ذکر شده دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند و طعم و مزه نقل سنتی ارومیه را چندین و چند برابر بهتر از همیشه نموده اند و شما می توانید طعم مورد علاقه خود و کودکانتان را تهیه کرده و از آن به عنوان یکی از تنقلات سالم در طول روز استفاده کرده و از طعم شیرین آن لذت ببرید.

نقل گردویی طعم دار

عرضه کنندگان نقل گردویی طعم دار

با وجود این که این روزها انواع و اقسام مختلفی از شیرینی ها توسط عرضه کنندگان این محصولات ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند، اما هنوز هم پس از گذشت سال های بسیار زیاد، بازار فروش نقل طعم دار تازه در تمامی نقاط کشورمان بسیار گرم و پر رونق است.

این نقل علاوه بر این که طعمی بسیار عالی و دلنشین دارد، نسبت به سایر تنقلات سالم تر است و می توان از آن به عنوان یک میان وعده بسیار عالی در کنار چای و یا سایر نوشیدنی ها استفاده کرد و از طعم دلپذیر آن برخوردار شد.

حتی شما می توانید اقدام به خرید نقل گردویی طعم دار نموده و با آن به عالی ترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کرده و اوقات بسیار خوبی را در کنار همدیگر سپری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …