آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل سنتی ارومیه در سطح کشور

فروش نقل سنتی ارومیه در سطح کشور

نقل سنتی ارومیه، نقلی تهیه شده با عطر بیدمشک است که به نقل بیدمشکی ابریشمی نیز معروف می باشد. امروزه تولید نقل سنتی، دیگر به روش دستی، صورت نگرفته و به وسیله تجهیزات پیشرفته، به روش مکانیزه و صنعتی انجام می شود. نقل سنتی از دیرباز در کل کشور محبوب بوده است. اکنون دستیابی به این محصول، در نقاط مختلف کشور، کار سخت و دشواری نیست و به یمن گسترش ارتباطات مجازی، سفارش انواع نقل به روش آنلاین، از سراسر کشور صورت می پذیرد.

فروش نقل سنتی ارومیه، در مجموعه آذرنام، صرفا به صورت عمده انجام می شود. مشتریان بسیاری در سطح کشور، این مجموعه را به عنوان مرکز برتر تولید و پخش انواع نقل، برگزیده و نسبت به سفارش نقل در این مجموعه اقدام می نمایند.

نقل سنتی ارومیه

بررسی ویژگی های اختصاصی نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه، از مهم ترین تنقلات کشور و نماد شهر ارومیه است. این محصول، به عنوان سوغات معروف این شهر، نه تنها در داخل کشور، محبوب است، بلکه در خارج از کشور نیز، شناخته شده و مشهور می باشد. آیا می دانید نقل ارومیه، دارای چه خصوصیاتی مهمی است؟ نقل ارومیه، دارای ویژگی هایی است که مختص به این محصول است و در هیچ کدام از  شیرینی ها و آبنبات ها دیده نمی شود.

استفاده از خلال بادام و انواع مغزها در هسته نقل ارومیه، از مشخصات بارز این محصول است، در حالی که نقل در سایر مناطق کشور، فقط با شکر و بدون مغزها تولید می گردد.

طعم دلچسب نقل ارومیه، معرف حضور همگان است. شیرینی نقل، به حدی است که مانند آبنبات های دیگر نبوده و به اصطلاح دل را نمی زند.

انواع تنقلات شیرین مانند سوهان، نبات و غیره بافت سفتی دارند، اما نقل، دارای بافت لطیفی است که از نقاط مثبت این محصول به شمار می رود. وجود حفره ها و شکاف های ریز در داخل نقل ارومیه، از مشخصات این محصول بوده و در تمام نقاط نقل دیده می شود.

بوی نقل ارومیه نیز، منحصر به فرد است. عرق بیدمشک از عرقیاتی است که در منطقه آذربایجان غربی، تولید شده و در تهیه نقل استفاده می شود. عطر خوش بیدمشک، مهم ترین وجه تمایز این محصول با شیرینی های مشابه است.

نقل سنتی ارومیه

آشنایی با توزیع کننده اصلی نقل سنتی ارومیه

مراجع اصلی و توزیع کنندگان عمده نقل ارومیه، مراکزی هستند که در حوزه تولید نقل نیز، فعالیت وسیعی داشته و محصولات تولیدی خود را در سطح کشور توزیع می نمایند. صنعت نقل پزی، امروزه گسترش زیادی پیدا کرده است و نقل ارومیه به صورت انبوه تولید می گردد.

توزیع کنندگان موفق، مراکزی هستند که دارای سایت و بازاریابی اینترنتی بوده و مشتریان مختلفی را از نقاط مختلف کشور کسب می کنند. شرکت تولیدی آذرنام از توزیع کننده های اصلی نقل سنتی ارومیه است. این مرکز بعد از تولید انبوه انواع نقل ارومیه، رسالت توزیع مناسب محصولات خود را نیز بر عهده دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …