آذرنام
خانه / نقل گشنیز / عرضه کننده نقل گشنیز درجه یک

عرضه کننده نقل گشنیز درجه یک

نقل یکی از تنقلات شیرین و سنتی ایران می‌باشد که بسیاری از عموم مردم به جای قند از نقل استفاده می‌کنند. نقل در انواع و طعم‌های مختلفی تولید می‌شود. بسیاری از شهرهای ایران به خصوص ارومیه در تولید و تهیه‌ی انواع نقل‌ها مانند تولید نقل گشنیز درجه یک فعالیت دارند. بسیاری از مجموعه‌ها و مراکز تولیدی از جمله مجموعه تولیدی آذرنام، انواع نقل‌های ارومیه را به صورت عمده و جزئی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

عرضه کننده نقل گشنیز درجه یک

ویژگی های نقل گشنیز درجه یک

ویژگی های نقل گشنیز درجه یک

در تهیه‌ و تولید نقل از آب، شکر، طعم‌ دهنده‌های طبیعی، مغزهای پسته، گردو، بادام و بذر گشنیز و غیره استفاده می‌شود. بسیاری از مردم از نقل‌ها به جای قند استفاده و به همراه چای مصرف می‌کنند. نقل از گذشته‌های دور به عنوان تنقلات شیرین در عروسی‌ها بسیار کاربرد داشته است.

امروزه این نقل‌ها با بهترین کیفیت و در طعم‌ها و شکل‌های گوناگون با بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها با رعایت کامل بهداشتی تولید می‌شوند. از ویژگی‌های نقل گشنیز درجه یک و مرغوب، نرم بودن آن است و استفاده از بذر گشنیز و پودر گشنیز در آن موجب طعم و مزه‌ی دلنشین نقل شده است که هر فردی را ترغیب به خرید عمده نقل گشنیز می‌کند. نقل گشنیز درجه‌ یک مزایا و ویژگی‌های زیادی دارد که به چند مورد اشاره می‌شود.

  • در تولید و تهیه‌ی آن از مواد اولیه‌ی مرغوب و طبیعی استفاده شده‌ است.
  • بدون افزودنی‌های شیرین و مواد نگهدارنده هستند و کاملا ارگانیک می‌باشد.
  • در مکان‌ و شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی تولید و عرضه می‌شود.
  • به خاطر بذر و پودر برگ گشنیز، نقل‌ها از طعم و عطر خوشایندی برخوردار هستند.

بذر گشنیز موجود در نقل سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها می‌باشد. خواص دارویی بسیاری دارد و برای درمان بیماری‌های التهاب مفصلی و رماتیسمی، کاهش کلسترول خون، بیماری‌های گوارشی، تنظیم فشار خون و قند خون، درمان کم خونی، درمان و بهبود زخم‌ها و التهابات پوستی و غیره بسیار مفید می‌باشد.

تولید نقل گشنیز درجه یک

تولید نقل گشنیز درجه یک

شرکت‌ها و مراکز تولید در تهیه‌ی انواع نقل ارومیه مانند تولید نقل گشنیز درجه یک از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و در مکان‌هایی کاملا بهداشتی و با رعایت کامل استاندارهای ملی انواع نقل‌ها را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه و توزیع می‌نمایند. گروه تولیدی آذرنام در تولید و فروش انواع نقل‌ ارومیه با طرح و طعم‌های گوناگون فعالیت‌ خود را شروع کرده است‌.

خریداران و متقاضیان انواع نقل میتوانند به مجموعه و سایت مربوط به تولیدی مراجعه کرده و برای خرید نقل گشنیز و دیگر نقل‌ها با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشند و پس از اطلاعات کافی در مورد ارائه خدمات، کیفیت و قیمت انواع نقل‌ها، محصول مورد نظر را سفارش داده و خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گشنیز نیم کیلویی

تخفیف ویژه برای خرید نقل گشنیز نیم کیلویی

نقل گشنیز نیم کیلویی را با تخفیف ویژه بخرید و بیشتر از همیشه سود ببرید. …

دیدگاهتان را بنویسید