آذرنام
خانه / نقل / عمده فروشی نقل گردویی ارومیه با کیفیت بالا

عمده فروشی نقل گردویی ارومیه با کیفیت بالا

نقل گردویی ارومیه، قطعا پرطرفدارترین نقل ارومیه بوده و دارای مغز گردو می باشد. متقاضیان نقل گردویی در کل کشور وجود دارند، بنابراین این نوع نقل، گزینه مناسبی برای تولید انبوه، توسط تولیدکنندگان برتر نقل ارومیه می باشد. پر فروش بودن نقل گردویی در کشور، باعث وسعت تولید نقل گردویی شده است،

واحدهای تولیدی به صورت شبانه روزی در حال تولید این نقل بوده و به صورت عمده فروشی، نقل را به مراکز مختلف عرضه می کنند. در این مجموعه نیز عمده فروشی نقل گردویی مرغوب انجام می شود. کیفیت نقل گردویی آذرنام، زبانزد خاص و عام می باشد و مشتریان بسیاری از جای جای کشور، این مرکز را برای خرید نقل گردویی ارومیه گزینش کرده اند.

نقل گردویی ارومیه

خصوصیات بارز نقل گردویی ارومیه چیست؟

نقل گردویی ارومیه

نقل گردویی ارومیه، نقلی است، مجلسی که مقدار قابل توجهی از آن را، مغز گردو تشکیل می دهد. مغز گردو موجود در نقل گردویی، از مغزهای درجه یک بوده و عالی ترین گردوی موجود در بازار می باشد. گردوی موجود در مغز نقل ارومیه، درشت می باشد، به طوری که نقل شکاف برداشته و مغز گردو، نمایان است.

ماده اولیه اصلی نقل، شکر است، شکری که در نقل گردویی استفاده می گردد، از شکرهای درجه یک بوده و گلوله گلوله نیست و از مراکز معتبر تهیه می گردد.

نقل گردویی در اندازه ها و مدل های مختلف تولید می گردد. اندازه نقل ها معمولا به صورت ریز، متوسط و درشت است که هر کدام کاربردهای جداگانه داشته و مشتریان خاص خود را دارند.

نقل ارومیه در بسته بندی های زیبا و متنوع به فروش می رسد. بسته بندی های شکیل و در عین حال مستحکم، نشان دهنده حرفه ای بودن و متخصص بودن تولید کننده نقل می باشد.

نقل گردویی طعم دار در قدیم، به روش دستی تولید می شد، اما امروزه دستگاه های پیشرفته نقل ریزی، جایگزین روش سنتی تولید شده و سرعت و کیفیت تولید نقل، به طور قابل ملاحظه ای، افزایش پیدا کرده است.

در نقل گردویی مرغوب ارومیه،  نسبت وزن شکر مورد استفاده به مغز گردو، بیشتر از هفت برابر نیست و هر چقدر شکر کمتر و در عوض مغز بزرگتری استفاده گردد، نقل لذیذتر بوده و مرغوب تر و گرانبهاتر خواهد بود.

نقل گردویی ارومیه

مرکز فروش تضمینی نقل گردویی ارومیه به صورت عمده

همانطور که در بالا گفته شد، نقل گردویی به صورت گسترده ای در شهر ارومیه تولید می شود. اما آیا تمام نقل های تولیدی از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشند؟ پاسخ قطعا خیر است. نقل گردویی نیز مانند سایر اقلام غذایی و سوغات باید از تولید کننده های معتبر که دارای زیرساخت ها و ماشین آلات پیشرفته باشند، تهیه گردد.

با خرید عمده نقل از واحدهای بزرگ تولیدی، خیال خود را از بابت کیفیت نقل خریداری شده، آسوده کنید. اگر از خریداران عمده نقل ارومیه هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید نقل گردویی درجه یک از مجموعه بزرگ تولیدی آذرنام است که نقل گردویی ارومیه را به صورت تضمینی، به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …