آذرنام
خانه / نقل / فروشنده بهترین نقل گردویی زعفرانی

فروشنده بهترین نقل گردویی زعفرانی

فروشنده بهترین نقل گردویی زعفرانی محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند. نقل زعفرانی گردویی دارای بافت عالی و سبک می باشد و می تواند یک میان وعده سالم محسوب شود.

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی یک میان وعده سالم

نقل گردویی زعفرانی

همیشه در فواصل صرف غذا، میان وعده هایی مصرف می کنیم که مهم است این میان وعده چه باشد تا هم مقوی و سالم بوده و هم آن قدری سنگین نباشد که جلوی تناول غذا های اصلی را بگیرد. نقل گردویی زعفرانی با بافت سبکی که دارد یکی از میان وعده های خوشمزه و مفید می باشد.

همچنین نقل گردویی زعفرانی در هنگام صبح همراه با شیر، یک صبحانه مقوی و عالی به خصوص برای کودکان است. اغلب کودکان از خوردن صبحانه فراری اند اما همگی می دانیم که صبحانه یک وعده غذایی مهم به خصوص برای کودکان در حال رشد می باشد.

طعم عالی و بی نظیر نقل زعفرانی کودکان را برای صرف صبحانه ترغیب می کند و شما می توانید این نقل را همراه با شیر و یا سایر نوشیدنی های گرم برای صبحانه میل کنید.

زعفران موجود در این نقل عطر و طعم دلپذیری به آن بخشیده است. هم چنین این نقل را می توانید به عنوان تغذیه به همراه آب میوه یا شیر در ظرف غذای کودکان مدرسه ای قرار دهید. و یا به عنوان عصرانه همراه چای یا قهوه داغ نوش جان کنید و لذت کافی را از آن ببرید.

مواد موجود در این نقل شامل زعفران، کرم تار تار، آب، شکر و مغزهای گیاهی می باشد. در داخل این نقل مغز گردو یا بادام وجود دارد که آن را خوشمزه تر و خوش طعم تر می کند

نقل گردویی زعفرانی به دلیل داشتن قیمت مناسب بسیار به صرفه می باشد وخانواده ها می توانند با صرف هزینه معقولی آن را به سبد غذایی خود اضافه کرده و از فواید آن بهره کافی را ببرند.

نقل گردویی زعفرانی

قیمت مناسب انواع نقل گردویی زعفرانی

نقل زعفرانی هم به صورت فله و هم به شکل بسته بندی آماده فروش و عرضه می باشد. امکان خرید اینترنتی نیز از طریق مجموعه تولیدی آذرنام مهیا شده است. قیمت مناسب انواع نقل گردویی زعفرانی سبب شده طرفداران زیادی پیدا کند. برای اطلاع از قیمت این نقل خوش طعم می توانید به سایت ما مراجعه کنید و سفارشات خود را نیز ثبت کنید.

پیشنهاد می شود یک بار هم که شده این نقل عالی را امتحان کنید، از این که این نقل را انتخاب کرده و در فروشگاه خودتان عرضه می کنید هرگز پشیمان نخواهید شد. رضایت شما آرزوی ماست‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …