آذرنام
خانه / نقل / فروشگاه عرضه نقل گل محمدی ارومیه

فروشگاه عرضه نقل گل محمدی ارومیه

نقل گل محمدی ارومیه توسط فروشگاه های بسیاری، در سراسر کشور عرضه می گردد، اما بسیاری از این فروشگاه ها، فقط واسطه هستند و در زمینه تولید نقل، فعالیت نداشته و خرده فروشی نقل را انجام می دهند. مراکز اصلی عرضه نقل گل محمدی، تولیدکننده های بزرگ نقل هستند که علاوه بر فعالیت در زمینه تولید، سعی در فروش نقل گل محمدی نیز دارند.

مجموعه تولیدی آذرنام، بزرگترین واحد تولیدی است که از معتبرترین سایت ها و فروشگاه های عرضه انواع نقل از جمله نقل گل محمدی می باشد. این شرکت، با سال ها تجربه در حیطه نقل پزی، علاوه بر تولید مرغوب ترین نقل گل محمدی، در زمینه عرضه این محصول نیز، موفقیت بالایی کسب کرده است.

نقل گل محمدی ارومیه

اطلاعاتی جامع درباره نقل گل محمدی ارومیه

نقل گل محمدی ارومیه

نقل گل محمدی ارومیه مبتنی بر گلبرگ های خشک گل محمدی است و نقلی خوش عطر می باشد. این محصول، دارای چند نوع مختلف بوده و با مغزهای گوناگون تهیه می شود. نقل گل محمدی در سایزهای ریز، متوسط و درشت تولید می گردد. نقل گل محمدی ابریشمی، از جمله نقل های محبوب است که باریک بوده و به شکل کرم ابریشم می باشد.

انواع نقل گل محمدی درشت با مغزهای گوناگونی مانند مغز گردو و مغز پسته تولید می گردند. روکش بیرونی نقل گل محمدی، دارای حفره های ریزی است که نشان دهنده مرغوبیت محصول می باشد.

کاشت گل محمدی و سپس چیدن گل ها و خشک کردن آن ها، از جمله شغل هایی است که توسط بسیاری از مردم استان آذربایجان غربی انجام می شود و جزو کسب و کارهای پرسود این دیار است. گلبرگ های دستچین شده و خشک شده، توسط تولیدکنندگان نقل خریداری گردیده و در تهیه نقل درجه یک گل محمدی استفاده می گردند.

کیفیت نقل گل محمدی، ارتباط مستقیم با دستگاه های مجهز و خط تولید پیشرفته نقل دارد. استفاده از فناوری به روز، باعث تولید سریع نقل می شود.  تولید انبوه نقل گل محمدی درجه یک، با استفاده از دستگاه های نقل پزی پیشرفته صورت گرفته و سپس این محصول، در سراسر کشور توزیع می گردد.

مواد اولیه مصرفی در تولید نقل گل محمدی ارومیه عبارتند از شکر سفید، پودر گل محمدی، مغزها و چاشنی ها که از مراکز معتبر خریداری می شوند.

نقل گل محمدی ارومیه

فروش نقل گل محمدی ارومیه با نازلترین قیمت

نقل گل محمدی ارومیه توسط کارخانه های بزرگ تولیدی نقل، در شهر ارومیه تهیه می گردد. دو فاکتور کیفیت بالا و قیمت ارزان، همواره نقش اساسی در خرید عمده نقل ارومیه توسط خریداران دارند.

نقل گل محمدی در مجموعه آذرنام، با نازلترین قیمت ارائه می شود، زیرا این محصول به صورت عمده فروخته شده و به صورت مستقیم، عرضه می گردد. با حذف سود واسطه ها نقل گل محمدی ارومیه با قیمت فوق العاده مناسب به دست مشتریان عمده می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …