آذرنام
خانه / نقل / فروش ویژه نقل سنتی ارومیه

فروش ویژه نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه، سالیان سال است که در شهر ارومیه تولید شده و ره آورد این شهر است. امروزه نقل های سنتی ارومیه، به روش مکانیزه، در کارگاه تولیدی نقل تهیه می گردند. نقل سنتی در قدیم، با عطر گل های بیدمشک و خلال بادام تولید می شد. اکنون نیز نقل سنتی، با همین مواد اولیه، اما با روشی نوین تولید می گردد.

مشتریان عمده نقل سنتی که معمولا فروشگاه های عرضه نقل می باشند، همواره در تلاش برای خریداری نقل، با قیمت مناسب هستند. یکی از مراکزی که همواره قیمت های مناسبی، بر روی محصولات تولیدی خود، نهاده است، شرکت تولیدی آذرنام است. فروش ویژه نقل سنتی ارومیه در این مرکز، به صورت دائمی، برقرار است و خریداران عمده، سفارش خود را به راحتی در این مرکز ثبت می نمایند.

نقل سنتی ارومیه

مختصری راجع به نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه ترکیب شیرین و خوشمزه ای از شکر سفید، مغزها و چاشنی های مختلف است. از قدیمی ترین نقل های ارومیه می توان، نقل بیدمشک را نام برد که با خلال بادام و عطر بیدمشک تولید می شود. شهرت نقل ارومیه، تا فرسنگ ها دورتر از شهر ارومیه رفته و این خوراکی لذیذ، در تمام نقاط کشور، شناخته شده، می باشد. نقل ارومیه علاوه بر داخل کشور، در بسیاری از کشورهای خارجی نیز، طرفدار داشته و این محصول، به کشورهای مختلفی، بخصوص کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

امروزه اطراف شهر ارومیه، مملو از کارگاه ها و کارخانه های تولیدی نقل است که روزانه، به میزان زیادی، نقل تولید می نمایند. تولید انبوه نقل در این منطقه از کشور، باعث تامین نیاز بازار داخلی به نقل شده است و به هر فروشگاه خشکبار یا آجیل فروشی که سر بزنید ،حتما انواع نقل ارومیه را در بسته بندی های زیبا و شکیل مشاهده خواهید کرد.

نقل سنتی، از دیرباز در محافل شادی و سرور ایرانیان استفاده می شده است. هنوز هم در بسیاری از مناطق کشور، نقل به عنوان عنصر شادی بخش در مراسم عقد و عروسی،  بر سر عروس و داماد ریخته می شود و اعتقادشان، این است که استفاده از نقل، زندگی شادی را برای زوج جوان، به ارمغان خواهد آورد. برخی از افراد، رسم دارند که نقل را در کیسه های کوچک توری ریخته و به عنوان تحفه ای از مراسم، به مهمانان تقدیم می کنند.

نقل سنتی ارومیه

توزیع کنندگان اصلی نقل سنتی ارومیه در بازار

توزیع کنندگان نقل سنتی ارومیه در گروه های مختلفی، تقسیم بندی می شوند. توزیع کننده های اصلی نقل که سهم بسیار بزرگی در تامین نقل بازار دارند، شرکت های بزرگ تولیدی هستند. این شرکت ها، دارای خط تولید بزرگی بوده و انواع نقل را در تناژ بالا تولید می نمایند.

به اطلاع می رسانیم که شرکت آذرنام، بزرگترین واحد تولیدی نقل است که از توزیع کنندگان اصلی نقل نیز، محسوب می شود. این شرکت، قابلیت تولید مقدار زیادی نقل سنتی ارومیه به سفارش مشتریان داشته و به کمک زیرساخت های قوی خود، سفارشات را در اسرع وقت، توزیع می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …