آذرنام
خانه / نقل / فروش دست اول نقل بادام ارومیه

فروش دست اول نقل بادام ارومیه

نقل بادام ارومیه، به واسطه وجود مغز بادام در آن، بسیار خوش خوراک و لذیذ است. نقل ارومیه با انواع مغزها تولید می گردد که مغز بادام، از پرطرفدارترین آن ها است. این محصول، بافت نرم و لطیفی داشته و در انواع طعم ها تهیه می گردد. فروشگاه های نقل بادامی، به دو دسته تقسیم بندی می شوند، برخی از آن ها، فروشگاه هایی هستند که در زمینه خرده فروشی نقل، فعالیت دارند، اما دسته دوم در زمینه فروش عمده نقل، فعال هستند.

شرکت آذرنام، از مراکز فروش عمده نقل است که نقل بادام ارومیه را با کیفیت عالی، در کارخانه تولید کرده و سپس به مشتریان عرضه می کند. فروش دست اول نقل بادامی در این مرکز، با بهایی فوق العاده مناسب، صورت می پذیرد.

نقل بادام ارومیه

مروری بر طریقه تولید صنعتی نقل بادام ارومیه

نقل بادام ارومیه

نقل بادام، در گذشته، به روشی مشقت بار تولید می شد و مراحل تولید، دشوار و زمان بر بود. امروزه به کمک دستگاه های مکانیزه و پیشرفته نقل ریزی، علاوه بر این که سرعت تولید نقل، بالا رفته است، کیفیت محصول نهایی نیز، به طرز قابل توجهی، بهبود پیدا کرده است. در این جا می خواهیم، مروری بر مراحل تولید صنعتی نقل بادام ارومیه داشته باشیم:

  • آماده سازی مواد اولیه مصرفی، اولین قدم در تولید نقل بادام است. مواد اولیه شامل مغز بادام، شکر مخصوص، گلوکز مایع و انواع چاشنی ها می باشد. مواد اولیه، از مراکز معتبر تهیه شده و از نظر کیفیت، مورد بررسی کارشناسان شرکت قرار می گیرد.
  • مراحل تولید با تهیه شربت غلیظ، آغاز می شود. به این صورت که، شکر مخصوص و آب را، به قدری حرارت می دهند تا شربت، به قوام رسیده و غلظت کافی پیدا کند. برای ایجاد بافت مناسب در نقل، مقداری شکر گلوکز و یا کرم تارتار نیز به شربت اضافه می گردد.
  • بعد از تهیه شربت، چاشنی های دلخواه را به شربت غلیظ اضافه می نمایند.
  • در این مرحله مغز های بادام را در داخل دیگ های دوار که به آن ها، قازان نیز می گویند، ریخته و شروع به داغ کردن مغزها می کنند.
  • بعد از حرارت دهی مغزها، شربت را کم کم به مغزهای بادام، اضافه می کنند و دستگاه ها، همچنان به تکان دادن مخلوط ادامه می دهند تا روکشی از شکر، در اطراف مغزها، قرار گرفته و نقل بادام، شکل مورد نظر را پیدا کند.

نقل بادام ارومیه

بزرگترین خط تولید پیشرفته نقل بادام ارومیه

شرکت آذرنام، نامی درخشان، در زمینه تولید انواع نقل ها، از جمله نقل بادام ارومیه است که بزرگترین و مجهزترین خط تولید نقل را در کشور دارا می باشد. استفاده از دستگاه ها و فناوری های به روز و مطابق با استانداردهای داخلی، سبب تولید نقل باکیفیت، به صورت انبوه می شود. این شرکت، به طور مرتب، در حال تولید نقل های سفارشی خریداران بوده و نهایت تلاش خود را می کند تا سفارش ها را در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …