آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل گردویی گل محمدی به سوغات سراها

فروش عمده نقل گردویی گل محمدی به سوغات سراها

نقل گردویی گل محمدی یکی از مرغوب ترین شیرینی های سنتی ارومیه است. این نقل سنتی ارومیه طعم بی نظیر چرب و شیرین، با عطر و طعم مطبوع گلاب دارد. ترکیب این مزه و عطر می تواند لحظاتی ناب و ثانیه هایی تکرار نشدنی را برای مصرف کننده خلق کند. این سوغاتی مجلسی و شیک مخصوص افرادی است که به خریدهای خاص و با کیفیت اهمیت می دهند.

نقل اصل ارومیه از معدود شیرینی هایی است که در عین ترد بودن، فاقد رطوبت بالاست. همچنین تاریخ انقضای چند ماهه داشته و شرایط نگهداری آسانی در خارج از یخچال دارد. مجموعه آذرنام، بهترین نقل گردویی گل محمدی کشور را برای سوغات سراها تولید و به صورت مستقیم عرضه می کند.

نقل گردویی گل محمدی

چرا خرید عمده نقل گردویی گل محمدی یک انتخاب عالی برای سوغات سراها است؟

نقل گردویی گل محمدی

سوغات سراها با خرید نقل گردویی گل محمدی به صورت عمده از بهترین کارخانه تولید کننده این نقل، به محبوبیت فروشگاه خود کمک زیادی می کنند. عدم نیاز به یخچال و امکانات اضافی برای نگهداری فرآورده های سنتی ارومیه یکی از مزایای بزرگ آنها برای سوغات سرا هاست. نگهداری در محیط اتاق و عدم نیاز به تجهیزاتی که هزینه های زیادی را به فروشگاه شما تحمیل می کنند به نفع شماست.

نقل گردویی یک محصول سنتی و منحصر به فرد ایرانی بوده و یک سوغاتی با کیفیت برای داخل و خارج از کشور است. این فرآورده ی کامل که طعم واقعی نقل اصل ارومیه را به همراه دارد، در همه جای ایران محبوب و پر طرفدار است. می توانیم ادعا کنیم که طعم ترکیبی این نقل خوشمزه در حدی است که می تواند با بهترین شکلات های برند دنیا رقابت کند.

ظاهر جذاب از اصلي ترين مزایای نقل گردویی گل محمدی است که این فرآورده را برای سوغات سراها به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. شکل این شیرینی اصیل با ترکیب رنگهای سفید و ارغوانی، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نقل های تولید شده برای سوغات سراها در بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی عرضه می شوند که برای یک سوغاتی، کافیست. حمل و نگهداری بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی برای مسافران، آسان و مقرون به صرفه است و نیازی به امکانات خاص ندارد.

نقل گردویی گل محمدی

نقش بسته بندی برای یک سوغاتی

بسته بندی شیک و زیبای نقل گردویی گل محمدی یک مشوق خوب برای خریداران سوغاتی است. بسته بندی سوغاتی می تواند ارزش آن را بیشتر یا کمتر نشان دهد. شیک بودن بسته بندی برای افرادی که با آنها تعارف داریم یا هنگامی که برای مراکز رسمی و اداری خرید می کنیم بسیار مهم است. همچنین مهم است که وزن بسته ها کافی بوده و قیمت معقولی داشته باشند.

وجود بسته های نیم کیلویی به خریدار سوغاتی این امکان را میدهد که با هزینه ای مشابه، سبد خرید متنوع تری داشته باشد. خريد نقل گل محمدی تولید شده در شرکت آذرنام به دليل داشتن كيفيت بالا مقرون بصرفه بوده و یک هدیه ی عالی با طعمی بی نظیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …