آذرنام
خانه / نقل بیدمشک نیم کیلویی / نقل بیدمشک نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بیدمشک نیم کیلویی با بهترین کیفیت

فروش نقل بیدمشک نیم کیلویی با بهترین کیفیت در مجموعه آذرنام که خود کار تولید و بسته بندی آن را انجام می دهد به شکل مستقیم و بدون دخالت افراد واسط صورت می گیرد.و مشتریانی که قصد تهیه ی این محصول را دارند می توانند با راه هایی که توضیح آن در سایت ذکر شده تماس حاصل کرده و سفارشات خود را ثبت کنند. کار ارسال بار بموقع و در اسرع وقت انجام می گیرد تا شرکت های پخش شهرستانی بتوانند نقل های تولید شده را هر چه زودتر در اختیار مصرف کنندگان و و احدهای عرضه قرار دهند.

نقل بیدمشک نیم کیلویی

نقل بیدمشک نیم کیلویی خاص ارومیه

نقل بیدمشک نیم کیلویی

نقل بیدمشک سنتی که به آن نقل ابریشمی نیز اطلاق می گردد بیشتر در دو وزن یک کیلویی و نیم کیلویی در بازار یافت می شود. این محصول پرفروش خاص شهر ارومیه بوده و اولین بار از این شهر به دیگر مناطق کشور معرفی شده است. وجود مقادیر زیاد بیدمشک در ارومیه دلیل این موضوع است. ارومیه اصلی ترین تولید کننده بیدمشک در کشور است که بخش عمده ای از آن در صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار می گیرد و تولید مازاد نیز یا برای صادرات و یا به منظور عرق گیری راهی شهر کاشان می شود. کارگاه های گلاب گیری کاشان بیدمشک مصرفی خود را از ارومیه تامین می کنند.

به جرات می توان گفت که نقل بیدمشک اختصاصی ارومیه است و در سایر شهر ها یا تولید نمی شود و یا در صورت تولید به جهت غیر بومی بودن مواد اولیه قیمتی به مراتب بالاتر از نقل تولید شده در ارومیه دارد. قیمت نقل بیدمشک ارومیه به شدت رقابتی بوده و چون کالایی خوش طعم و دارای ارزش غذایی بالاست توان حضور در بازارهای بین المللی را نیز دارد. در بازار سلامت محور امروز که تقاضا برای خرید کالاهای سالم و ارگانیک فزونی یافته و سمت و سوی بازارهای جهانی به این جهت متمایل شده نقل بیدمشک ارومیه می تواند نمونه جالبی باشد. در سال های اخیر نسبت به سلامت محصولات توجه ویژه ای شده و نهادهای متعددی در سراسر جهان برای کنترل این مهم بوجود آمده است.

اگر به دنبال خرید نقل بیدمشک نیم کیلویی با بهترین شرایط ممکن از نظر کیفیت و قیمت هستید پیشنهاد ما به شما تهیه ی آن از شهر ارومیه است.

نقل بیدمشک نیم کیلویی

فروش نقل بیدمشک با کیفیت عالی

فراوانی تولید نقل بیدمشک در ارومیه سبب شده که این محصول در سطوح کیفیتی متفاوتی در بازار این شهر وجود داشته باشد.ولی تولید محصولی که در عین داشتن کیفیت مطلوب قیمت مناسبی نیز داشته باشد برای هر مجموعه ای قابل انجام نیست. تنها واحدهایی که تولید انبوه دارند و مواد اولیه را به صورت تناژی و با قیمت های پایین خریداری می کنند می توانند با صرفه جویی در هزینه ها قیمت را تا حدودی کاهش دهند. لازم به ذکر است که با افزایش تناژ تولید درصدی از میزان هزینه ای که برای تولید هر بسته یا کیلو صرف می شود کمتر می شود.روی همین اساس محصولاتی که در واحدهای کوچکتر تولید می شوند قیمت تمام شده ی بالایی دارند.

پیشنهاد می شود که در حین خرید نقل بیدمشک مجموعه هایی را انتخاب کنید که کیفیت برایشان مهم باشد چرا که تولید بار ارزان برای هیچ کارخانه ای امری دشوار نیست. و هستند واحدهایی که با استفاده از ترفند قیمت از کیفیت محصول می کاهند و نقلی نامرغوب تحویل مشتری می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش نقل بیدمشک صادراتی

یکی از محصولات متعلق به استان آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه، نقل است که همه شما کم و بیش با این محصول آشنایی دارید. نقل ارومیه از سوغاتی های اصلی این منطقه به