آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل بیدمشک یک کیلویی به ارگانها و سازمانها

فروش نقل بیدمشک یک کیلویی به ارگانها و سازمانها

نقل بیدمشک یک کیلویی را برای ارگان و سازمان خود با قیمتی مقرون به صرفه بخرید و در هزینه های سازمان، صرفه جویی کنید. هر ارگان و سازمانی بسته به ساختار و فرهنگ خود ممکن است سفارش انواع نقل سنتی ارومیه بدهد.

فرهنگ یک سازمان می تواند تاثیر مستقیمی روی عملکرد شغلی، انگیزش و رضایت شغلی کارکنان خود داشته باشد. پاداش یا عیدی دادن به کارمندان یکی از محبوب ترین فرهنگ های یک سازمان است. ارگانهایی که برای رضایت کارکنان خود ارزش زیادی قائل هستند انواع آجیل و تنقلات بویژه نقل را به صورت عمده خریداری کرده و به صورت بسته های عیدی یا پاداش به کارمندان خود هدیه می کنند.

نقل بیدمشک یک کیلویی

مزایای خرید نقل بیدمشک یک کیلویی برای ارگانها و سازمان ها

نقل بیدمشک یک کیلویی

با خرید عمده نقل بیدمشک یک کیلویی عطر و طراوت این نقل را در بستر سازمان خود پخش خواهید کرد. اگر بخواهید این نقل را برای مصرف روزانه کارکنان به جای قند خریداری کنید شاهد استقبال آنها خواهید بود. نقل بیدمشک سنتی علاوه بر قند، از خلال و مغز بادام بهره می برد که برای تقویت و ثابت نگه داشتن سطح انرژی کارکنان عالی است.

داشتن میان وعده برای افرادی که از صبح زود در محل کار حاضر می شوند و فرصت کافی برای صبحانه خوردن ندارند بسیار مهم است. توجه به هماهنگی بین نیازهای فردی پرسنل و ارزشهای سازمان، اثر بزرگی بر موفقیت سازمان شما خواهد داشت.

بسته های نقل بیدمشک یک کیلویی به راحتی می توانند قند لازم  برای یک اتاق کاری با چند پرسنل را تامین کنند. قرار دادن یک بسته یک کیلویی از نقل اصل ارومیه برای بسته های هدیه و عیدی کارمندان کاملا کافی است.

این بسته ها نه آنقدر بزرگ هستند که هزینه های اضافی را بر سازمان شما تحمیل کنند. و نه آنقدر کوچک هستند که شما را به نداشتن سخاوت، متهم کنند. مجموعه تولیدی آذرنام برای سازمان ها و ارگان هایی که قصد خرید نقل بیدمشک را دارند، بسته های یک کیلویی را پیشنهاد می کند.

نقل بیدمشک یک کیلویی

قراردادهای سازمانی و تخفیف های ویژه خرید نقل

شرکت آذرنام به عنوان برترین تولیدکننده انواع نقل سنتی ارومیه این توانایی را دارد که با سازمان ها و ارگان های مختلف قرارداد ببندد. توان بالای تولید محصولات با کیفیت در تناژ بالا و انواع بسته بندی، یک امتیاز بزرگ است که به شما اطمینان خاطر می دهد. تولیدات این کارخانه به عنوان یک واحد تولیدی نمونه کشوری از درجه ی کیفی منحصر به فردی برخوردار هستند.

طعم، عطر، ظاهر و سلامتی تولیدات این کارخانه در حدی است که منجر به اعطای رتبه نمونه کشوری برای مجموعه آذرنام شده است. برای تکمیل برنامه های خرید و کاهش حداکثری هزینه های شما، خرید عمده نقل بیدمشک یک کیلویی را پیشنهاد می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …