آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گردویی نیم کیلویی با قیمت درب کارخانه

فروش نقل گردویی نیم کیلویی با قیمت درب کارخانه

نقل گردویی نیم کیلویی وزن مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. نقل گردویی ارومیه یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین نقل های ارومیه است. مزه ی این نقل آنقدر لذیذ و دوست داشتنی است که هیچ مشتری نمی تواند در برابر خوردن آن مقاومت کند.

به دلیل گران بودن مغز گردوی استفاده شده در مواد اولیه این فرآورده، قیمت تمام شده این نقل بالاست. باید کاری میکردیم که قیمت نقل گردویی ارومیه برای مصرف کننده، مقرون به صرفه باشد. به همین منظور، فروش نقل گردویی نیم کیلویی با قیمت درب کارخانه را برای خریداران عمده در نظر گرفتیم.

نقل گردویی نیم کیلویی

مزایای خرید نقل گردویی نیم کیلویی برای مصرف کننده

نقل گردویی نیم کیلویی

صاحبان فروشگاه ها با خرید نقل گردویی نیم کیلویی از کارخانه در هزینه های خود صرفه جویی کرده و موفق به خرید کالای بیشتری می شوند. خرید محصولی با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تر در محیط رقابتی بازار مزیت بزرگی برای فروشنده ایجاد می کند.

می توانید محصولاتی را که خریداری کرده اید با سودی مشابه سایر رقبا ولی با قیمت کمتر از آنها بفروشید. این تفاوت قیمت که با کیفیت بالا همراه است برای مشتری بسیار جذاب بوده و او را به خرید از شما ترغیب می کند. خرید نقل مرغوب در بسته های نیم کیلویی برای مشتریان هم مزایایی دارد.

اولین مزیت بسته های نیم کیلویی این است که مشتری برای تجربه ی طعم لذیذ نقل سنتی ارومیه نیاز به هزینه ی زیادی ندارد. قیمت این بسته ها نصف بسته های یک کیلویی است و خریدار را به انتخاب گزینه های بیشتر هم تشویق می کند.

یک بسته نیم کیلویی برای مصرف روزانه و حتی هفتگی در کنار قند و سایر شیرینی ها کافی است. حجم کم این بسته ها باعث مصرف زودهنگام و تازه ی فرآورده توسط خریدار می شود. حمل و نقل و نگهداری بسته های کوچک، راحت تر است. مصرف کننده می تواند تعداد بیشتری از این محصول را به عنوان سوغاتی، خریداری کند.

نقل گردویی نیم کیلویی

خرید نقل گردویی با قیمت درب کارخانه

مجموعه تولیدی آذرنام با تولید انواع نقل سنتی ارومیه بزرگترین عرضه کننده نقل اصل ارومیه در ایران است. تمامی محصولات عرضه شده توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید به فروش می رسد. عدم حضور واسطه گران باعث شده تا هزینه ی اضافی به خریدار تحمیل نشود.

در این شیوه ی خرید و فروش، تنها هزینه ای که به عنوان یک خریدار عمده می پردازید، هزینه ی تمام شده ی تولید در کارخانه است. قیمت در نظر گرفته شده برای فرآورده های تولیدی این کارخانه که همگی با بهترین کیفیت ممکن عرضه شده اند، همان قیمت کارخانه بوده و برای عرضه کنندگانی که قصد خرید نقل گردویی نیم کیلویی را دارند بسیار مقرون به صرفه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …