آذرنام
خانه / نقل / قیمت عمده نقل بیدمشک ارومیه

قیمت عمده نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه معروف ترین نقل ارومیه است که دارای عطر خوش بیدمشک است. این نقل خوشمزه، شناخته شده ترین سوغاتی ارومیه می باشد. قیمت عمده نقل بیدمشک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل، میزان عرضه و تقاضای نقل بیدمشک است که به صورت مستقیم در قیمت محصول نهایی، تعیین کننده می باشد.

قیمت مواد اولیه مصرفی و هزینه های تولید و بسته بندی  نقل نیز از فاکتورهای موثر در قیمت محصول نهایی می باشند. نقل بیدمشک عمده، معمولا از قیمت مناسبی، برخوردار می باشد، زیرا خرید عمده، معمولا به طور مستقیم از کارخانه انجام می شود. قیمت نهایی نقل بیدمشک سنتی با در نظر گرفتن نوسانات موجود در بازار انتخاب می گردد.

نقل بیدمشک ارومیه

مشخصات بهترین نقل بیدمشک ارومیه چیست؟

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه توسط واحدهای صنعتی مختلف در شهر ارومیه تولید می گردد. نقل های بیدمشک با کیفیت و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند که این امر، گاهی باعث سردرگمی خریداران نقل می گردد. انتخاب مرکزی که بهترین نوع نقل بیدمشکی ابریشمی را ارائه کند، از چالش هایی است که مشتریان با آن، روبرو هستند. در این جا می خواهیم، برخی از مشخصات بهترین نقل بیدمشک ارومیه را ذکر کنیم:

مواد اولیه مرغوب: استفاده از مغزهای درجه یک مانند مغز گردو، مغز بادام، مغز پسته، تضمین کننده کیفیت نقل بیدمشکی است. چاشنی مورد استفاده در نقل نیز معمولا از بهترین عرق بیدمشک خالص موجود در بازار می باشد. استفاده از شکر سفید و شکر گلوکز مرغوب نیز، کمک شایانی به بافت ترد نقل بیدمشک خواهد کرد.

نسبت شکر به مغز: نسبت شکر مصرفی به وزن مغز مورد استفاده در هسته نقل بیدمشک درجه یک، باید نهایتا عدد هفت باشد. هر چقدر از مغز بزرگتری در نقل بیدمشک استفاده گردد، درجه کیفی نقل بالاتر است.

مواد بسته بندی درجه یک: نقل بیدمشک مرغوب ارومیه در مواد بسته بندی باکیفیت، قرار داده می شود. استفاده از مواد بازیافتی و بی کیفیت برای بسته بندی انواع مواد غذایی و شیرینی از جمله نقل بیدمشک، صحیح نیست.

رعایت بهداشت در فرآیند تولید: تولیدکنندگان مطرح و بزرگ نقل بیدمشکی، به بهداشت و سلامت محصول خود، اهمیت داده و در فرآیند تولید نقل، به طور کامل بهداشت را رعایت می کنند. علاوه بر شستشوی دستگاه ها و ضدعفونی کردن تجهیزات، پرسنل تولید نیز، ملزم به رعایت دقیق موازین بهداشتی می باشند.

نقل بیدمشک ارومیه

خرید نقل بیدمشک ارومیه ارزان قیمت

خریداران عمده نقل بیدمشک همواره به دنبال خرید محصول باکیفیت و در عین حال، مقرون به صرفه هستند. شما خریدار عزیزی که این مطلب را مطالعه می کنید، خوش شانس هستید، زیرا برای خرید نقل بیدمشک ارومیه با کیفیت فوق العاده، بهترین آدرس را برگزیده اید.

شرکت آذرنام، نقل بیدمشک ارومیه را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار، به خریداران عمده، عرضه می نماید. برای خرید عمده نقل بیدمشک درجه یک ارومیه با کیفیت عالی و قیمت مناسب، همین الان دست به کار شده و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …