آذرنام
خانه / نقل / نقل بیدمشک / قیمت نقل بیدمشک ارومیه

قیمت نقل بیدمشک ارومیه

جهت اطلاع از قیمت نقل بیدمشک ارومیه به منظور صادرات و یا فروش در بازار داخلی با نرخی ارزان و رقابتی می توانید با مشاور فروش بزرگترین مرجع تولید نقل در کشور وارد مذاکره شده و پس از شناخت مجموعه و اطلاع از قیمت محصولات اقدام به خرید کنید. فروش با قیمت معقول مهم ترین مزیت شرکت تولیدی آذرنام است که با کمک آن توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند و با تعداد زیادی از شرکت های پخش در شهرستان های مختلف همکاری نماید.

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه مناسب صادرات

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک علاوه بر اینکه برای عرضه در بازار داخلی گزینه ی مناسبی به شمار می آید در بازار صادراتی نیز خوب عمل کرده و محصول پر سودی می باشد. مزیت صادراتی آن خشک بودن و عدم فساد پذیری ش هست که تا مدت ها می تواند بدون خرابی باقی بماند و هم چنان در بازار عرضه شود. در ثانی این محصول خواص زیادی داشته و به شدت مورد پسند بازارهای جهانی است.

ارومیه اصلی ترین تولید کننده این فرآورده ی سنتی است و تولید آن از گذشته های دور در این شهر شایع بوده و رواج داشته است. بیشترین دلیل مشهوریت نقل بیدمشک ارومیه عطر و طعم بی نظیر آن است که بوی خوشش از فاصله ای دور به مشام می رسد و انسان را جذب رایحه ی مثال زدنی خود می کند. همین موضوع نیز نقل بیدمشک را تبدیل به محصولی صادراتی کرده است که روز به روز نیز بر طرفدارانش افزوده می شود.

این مجموعه افتخار دارد بهترین نقل بیدمشک را با استفاده از عالی ترین مواد اولیه تولید کرده و تحت شرایطی استثنایی در اختیار تمامی صادرکنندگان و فعالین اقتصادی قرار دهد. با صادرات این محصول عواید زیادی از آن کشور شده و روحی تازه بر پیکر فعالین حوزه نقل دمیده خواهد شد.
نقل بیدمشک ارومیه

قیمت نقل بیدمشک صادراتی

در مجموع نقل ها محصولات خوبی برای صادرات تلقی می شوند طبع گرم، طعم فوق العاده و خواص بی شمار اساسی ترین دلیل صادراتی بودن آن هستند. به طور کلی کشورهای همسایه غربی و جنوبی از خریداران عمده نقل به شمار می آیند.

مشتریان صادراتی نقل بیدمشک ارومیه را می توان به سه دسته تقسیم کرد بخشی که کیفیت محصول را بیشتر مدنظر قرار دارند و به دنبال کالایی مرغوب هستند از جمله تاجران طرف قرار داد با کشور قطر و امارات. بخشی که قیمت اولویت اصلی آنها و اهمیت چندان روی مقوله کیفیت ندارند از جمله تجار عراقی و افغانی. و در نهایت بخشی که ما بین این دو گروه هستند و هر دو موضوع را مهم می دانند از جمله ایرانیان مقیم ترکیه.

معمولا قیمت نقل بیدمشک صادراتی اندکی بالاتر از تولید داخلی است چرا که برای تهیه ی آن از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده می شود از سویی در بار صادراتی علاوه بر هزینه تولید مبلغی نیز برای اخذ گواهی و امور گمرگی صرف می شود که همین نیز موجب افزایش  قیمت تمام شده آن می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بیدمشک بسته بندی

مرکز خرید نقل بیدمشک بسته بندی به صورت حضوری و آنلاین

نقل بیدمشک بسته بندی را با بهترین کیفیت از بزرگترین تولید کننده کشور تهیه کنید. …