آذرنام
خانه / نقل / نقل گردویی / قیمت عمده نقل گردویی درشت

قیمت عمده نقل گردویی درشت

برای تعیین قیمت عمده نقل گردویی درشت بسیاری از موارد جزئی و کلی مدنظر قرار می گیرند و سپس متناسب با این موارد و لحاظ شرایط مختلف محصول نهایی برای عرضه به بازار قیمت گذاری می شود. مهم ترین اصل تاثیر گذار بر قیمت نقل گردویی مقدار و درصد مغزی که برای تولید آن به کار می رود و با توجه به اختلاف وزنی که در تهیه ی نقل، توسط واحدهای تولید کننده به کار برده می شود ما شاهد تفاوت قیمت در این حوزه هستیم.

نقل گردویی درشت

آشنایی با نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت

 

نقل گردویی درشت در یک معرفی ساده و بسیط به نقلی اطلاق می شود که اندازه و سایز مغزهایی که در آن استفاده شده بزرگتر و درشت تر باشد. معمولا برای این کار مغزهای تک پر یا دو پر گردو را انتخاب می کنند چون این نوع از مغزها سایز به نسبت درشتی دارند و موجب بزرگی دانه های نقل می شوند.

این نقل چون دارای ظاهری زیبا و جذاب است بهترین گزینه برای پذیرایی از میهمانان و هم چنین برای برگزاری نشست های اداری و رسمی به شمار می آید. میهمانان با خوردن این نقل لحظات خوشی را سپری کرده و تا مدت ها شیرینی آن را حس می کنند.

نقل های سایز درشت دارای قیمت بالاتری نیز هستند چرا که برای تهیه ی آنها از مقدار مغز بیشتری استفاده می شود. از سویی میزان فروش بهتری هم دارند و افراد بسیاری در کشور متمایل به خرید نقل درشت هستند.

نقل گردویی درشت

خرید عمده نقل گردویی درشت

خریداران عمده نقل گردویی با تنوع زیادی از طعم و رنگ روبرو هستند. بدون شک تنوع در تولید عنصری تعیین کننده برای جذب مشتری به شمار می آید. راهکاری که در عین سادگی موفقیت های بسیاری را می تواند برای واحد تولید کننده نقل رقم بزند. اصلی که در گذشته خیلی توجهی به آن نمی شد و نقل ها صرفا با چند طعم محدود تولید می شدند اما در سالیان اخیر گام های موثری در راستای بهبود شرایط و تولید محصولات متنوع برداشته شده است. اصولا نقل را می شود با هر طعم دهنده طبیعی از جمله زعفران، برگ گل، دارچین، زنجبیل، گل گاو زبان، بهار نارنج، به لیمو تولید نمود.

خریداران عمده در حین تهیه ی نقل گردویی ارومیه ترجیح می دهند همه ی طعم ها را در فاکتور خرید خود داشته باشند تا بتوانند تمامی سلایق را تحت پوشش خود قرار داده و بازار فروش خوبی را تجربه کنند. طبیعتا با افزایش دامنه تنوع میزان تقاضا نیز تقویت شده و این امر رونق بازار را به دنبال خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی ارومیه

بررسی بازار فروش نقل گردویی ارومیه

نقل گردویی ارومیه یکی از پرفروش ترین نقل های بازار است. بازار فروش نقل اصل …