آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل گردویی درشت از واحد تولیدی

خرید نقل گردویی درشت از واحد تولیدی

نقل گردویی درشت از جمله شیرینی های مجلسی و لوکس است که طعم بسیار خوشمزه و مطلوبی دارد؛ این محصول از محبوبیت بسیاری برخوردار است و به طور رایج توسط افراد در مهمانی ها، مجالس و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ خرید نقل گردویی در سایز درشت به صورت کاملاً تازه و مرغوب از واحد تولیدی آذرنام به عنوان یکی از بزرگ ترین واحد های تولید کننده انواع نقل و حلوا در کشور امکان پذیر است.

نقل گردویی دو پر ارومیه با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه می شود و باتوجه به مهارت و تخصص زبانزد نقل پزان ارومیه ای این نقل در رده برجسته ترین و پر فروش ترین نوع این محصول قرار می گیرد.

در این شیرینی از مغز گردوی دو پر استفاده می شود که کاملا تازه و ارگانیک است و حجم و اندازه نقل را افزایش می دهد؛ به همین علت در مقایسه با نقل گردویی با مغز تک پر، این نقل اندازه درشت تری دارد، خوشمزه تر است و جهت پذیرایی و استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب تر است.

نقل گردویی درشت

فروش عمده نقل گردویی درشت به قیمت تولیدی

نقل گردویی درشت

در تعیین قیمت نقل گردویی دو پر ارومیه، قیمت مواد اولیه به کار رفته نظیر مغز گردو و شکر که هر یک از بهترین و ممتاز ترین محصولات موجود در بازار انتخاب می‌شود، تأثیر مستقیمی اعمال می کند؛ قطعاً افزایش قیمت هر یک از مواد اولیه به کار رفته قیمت نهایی این محصول را افزایش می دهد.

نقل گردویی در سایز درشت فرآوری شده در تولیدی آذرنام با قیمت تولیدی و بدون ارزش افزوده، با هدف جلب اعتماد و رضایتمندی در حجم های عمده به خریداران و مشتریان فعال در زمینه ی فروش این محصول عرضه می گردد.

نقل گردویی درشت

ارسال نقل گردویی درشت به سراسر کشور مستقیم از واحد تولیدی آذرنام

نقل گردویی در سایز درشت پس از فرآوری و تولید در بسته بندی های کاملاً مناسب و بهداشتی به صورت مستقیم و بدون واسطه از واحد تولیدی آذرنام به فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، مراکز عرضه کننده نقل و آجیل، شیرینی سرا ها، غرفه های فعال عرضه کننده مواد غذایی، نمایشگاه های تخصصی دائمی و فصلی انواع نقل و شیرینی، شرکت های توزیع کننده محصولات غذایی و… در سراسر کشور عرضه می گردد تا سایر خریداران و مشتریان ملزم به پرداخت هزینه های مازاد نشوند و درآمد و سود بالاتری کسب نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …