آذرنام
خانه / نقل بهار نارنج / قیمت نقل گل بهارنارنج نیم کیلویی

قیمت نقل گل بهارنارنج نیم کیلویی

نقل یکی خوشمزه ترین تنقلاتی است که محبوبیت منحصر به فردی در بین افراد دارد، نقل ها دارای انواع گوناگونی می باشند که خوشمزه و پر فروش ترین آن نقل بهارنارنج می باشد. قیمت نقل بهار نارنج بسته به مقدار و شکل آن است و نقل بهار نارنج نیم کیلویی از نظر قیمت بسیار مناسب و دارای اشکال هندسی مانند ستاره، گردی و دیگر شکل های فانتزی می باشد که بسیار زیبا و خوش طعم هستند.

قیمت نقل گل بهارنارنج نیم کیلویی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی ‌چه مشخصاتی دارد؟

نقل بهار نارنج نیم کیلویی ‌چه مشخصاتی دارد؟ نقل بهار نارنج یکی از فوق العاده ترین نوع نقل می باشد که دارای عطری بسیار دل انگیز و طعمی به یاد ماندنی می باشد. می توان از آن برای میان وعده و حتی جایگزین قند در کنار چای و قهوه مصرف شود. این نقل دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و دارای قند بسیار کمی می باشد و افراد در همه سنین می توانند با خوردن آن احساس لذت کنند.

نقل بهارنارنج دارای خواص فوق العاده ای می باشد مانند کاهش سردرد های عصبی و ناگهانی و درمان آنها و همچنین درمان بی خوابی می باشد. نقل بهارنارنج دارای طبع گرم می باشد و برای افرادی با طبع سرد مفید می باشد و همچنین این نقل باعث شادابی و نشاط می شود و همچنین باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود و بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها تقویت می کند. نقل بهارنارنج به دلیل مواد معدنی که در بافت های خود دارد باعث جلوگیری از سرطان نیز می شود.

یکی دیگر از خواص این نقل فوق العاده درمان سنگ کلیه می باشد و به افرادی که دارای این بیماری و کلیه های سنگ‌ساز می باشند توصیه می شود نقل بهار نارنج را در کنار نوشیدنی های سرد و گرم میل کنند. این نقل باعث درمان ناراحتی های معده و باعث جلوگیری از یبوست می شود. با مصرف این نقل تاثیر فوق العاده آن را در کاهش وزن و تناسب اندام میبینید و به افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند، پیشنهاد می شود مصرف این نوع نقل را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

توزیع نقل گل بهارنارنج نیم کیلویی

توزیع نقل گل بهارنارنج نیم کیلویی امروزه مراکز فروش فراوانی برای توزیع نقل بهار نارنج موجود می باشد که یکی از بهترین مراکز فروش که محصولاتی با کیفیت ودرجه یک را تولید می کند شرکت آذرنام می باشد. این شرکت محصولاتی با کیفیت را تولید و به دست مصرف کنندگان می رسانند و در تلاش اند که محصولی مرغوب را به دست طرفدارن این نقل برسانند. برای خرید این محصول می توان به سایت معتبر شرکت آذرنام مراجعه و از محصولات و قیمت آنها مطلع و به نقل بهار نارنج را به صورت نیم کیلویی یا بسته بندی های کوچکتر و عمده خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج یک کیلویی

سایت فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی با قیمت ارزان و مناسب

نقل بهار نارنج یک کیلویی را ارزان، ولی با کیفیت بخرید. اکثر سایت های فروش …

دیدگاهتان را بنویسید