آذرنام
خانه / نقل / مراکز عرضه نقل گردویی دارچینی

مراکز عرضه نقل گردویی دارچینی

نقل ها یکی از محبوب ترین انواع خوراکی های شیرین هستند که به دلیل همین محبوبیت، طعم های مختلف و متنوعی از آنها به بازار عرضه شده است. یکی از این طعم های دلنشین، نقل گردویی دارچینی بوده که در کنار یک چای خوش عطر ایرانی لذتی فوق العاده خواهد داشت.

مراکز عرضه نقل گردویی دارچینی

مشخصات نقل گردویی دارچینی

مشخصات نقل گردویی دارچینی شاید اگر سری به ارومیه زده باشید در بازگشت به عنوان سوغاتی این شهر از انواع نقل های مرغوب آن برای عزیزانتان هدیه آورده باشید. محتوای اصلی تشکیل دهنده نقل، شیره و شکر می باشد و از مواد دیگر جهت طعم دادن به آن استفاده می گردد.

نقل همواره نماد و سمبل شادی بوده و با طعم خوشی که دارد در مهمانی ها گزینه ای عالی جهت سرو چای می باشد. نقل ها اندازه و اشکال متفاوتی دارند. از انواع ریز تا درشت و اشکال بیضی شکل، کشیده و گرد در میان آن ها دیده می شود. گاهی برای خوش طعم شدن نقل از سایر خشکبار های خوشمزه مانند گردو، بادام، فندق، پسته و بادام زمینی در میان آن استفاده می شود که این نقل ها معمولا درشت تر هستند.

طعم و عطرهای مختلف نیز باعث ایجاد تنوعی بی نظیر در این خوراکی خوش طعم ایرانی شده است. از اسانس های یاس، بهار نارنج، زعفران، بیدمشک تا ادویه هایی مانند هل، گل محمدی، گلپر، دارچین و غیره هر یک طعمی دلنشین به نقل داده و مصرف آن را دلچسب تر می نماید.

دارچین ادویه ای با طبع گرم و خشک و خواص دارویی زیاد است که به دلیل طعم خوب در غذاها و گاهی در هنگام دم کردن چای نیز از آن استفاده می شود. اگر شما هم از طعم دارچین لذت می برید نقل دارچینی خوشمزه می تواند گزینه خوبی برای شما بوده و طعمی به یاد ماندنی برایتان به ارمغان آورد. این نقل به دلیل خاصیت ضد نفخ دارچین برای سیستم گوارش بسیار مفید بوده و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می نماید.

توزیع کنندگان نقل گردویی دارچینی

توزیع کنندگان نقل گردویی دارچینی امروزه نقل ها با روشی صنعتی و با کمک دستگاه ها تولید می گردد و تنوع وسیعی یافته که علاوه بر داخل کشور، قابلیت های زیادی جهت صادرات دارد. از آنجا که امروزه این محصول با انواع طعم های مختلف تولید می شود هر فردی می تواند متناسب با ذائقه خود نوع دلخواه خود را بیابد.

فروش نقل گردویی به دلیل طعم و خواص عالی همیشه مورد توجه بوده است و ترکیب گردو با دارچین از جمله ترکیبات خوش طعمی است که در بسیاری از کیک ها و شیرینی جات به کار رفته و طرفداران زیادی دارد.

مجموعه تولیدی آذرنام با تولید و توزیع نقل گردویی دارچینی و سایر انواع نقل ها که محصولات با کیفیت و سوغات درجه یک ارومیه می باشند خیال مشتریان خود را از بابت تهیه محصولی مرغوب با قیمت مناسب و کاملا بهداشتی راحت نموده است. آنچه در این مجموعه به آن توجه شده علاوه بر خرید حضوری امکان خرید غیر حضوری از هر کجای ایران است تا همه بتوانند از طعم شیرین نقل ارومیه بهره مند گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید