آذرنام
خانه / نقل بادامی سنتی / مراکز فروش نقل بادامی سنتی

مراکز فروش نقل بادامی سنتی

مراکز فروش نقل بادامی سنتی این خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار را به متقاضیان ارائه می دهند. این نقل ها جزو محبوب ترین خوراکی ها در بین افراد محسوب می ‌شوند. انواع این نقل‌ها را با یک فنجان چای می توان نوش جان کرد که بسیار دلپذیر و خوشمزه هستند. می ‌توان این نقل ها را به عنوان سوغاتی برای عزیزان و دوستان خود به شهر و دیار خود ببرید. این خوراکی ها بسیار گزینه مناسبی برای پذیرایی می باشند.

مراکز فروش نقل بادامی سنتی

ویژگی های نقل بادامی سنتی

ویژگی های نقل بادامی سنتی ویژگی‌ های نقل بادامی سنتی باعث خرید های متعددی از این شیرینی ها خواهد شد.

  1. انواع این نقل ها یک نوع شیرینی سنتی ایرانی هستند که از ترکیب شیره، شکر، گیاهان معطر، تهیه می ‌شوند. این شیرینی ها را می توان در منزل هم تهیه نمود و بسیار راحت آماده می شوند. این نقل ها که در طعم های متفاوتی تولید شده‌ اند، به رنگ سفید هستند که برای معطر کردن آن از گیاهان معطری مانند گشنیز استفاده می ‌شود.
  2. مغز داخلی این نقل ها در انواع مختلفی از جمله بادام تولید می گردد. گزینه مناسبی برای جایگزینی قند هستند. زیرا نسبت به قند نرم تر و لذیذ تر می باشند. از این نقل ها می‌ توان در مجالس عروسی بر سر عروس ریخت، که یکی از سنت ‌های کهن کشورمان می ‌باشد.
  3. این شیرینی ها در بسته ‌بندی ‌های بسیار شکیل با ظاهری شیک در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می ‌رسانند. به کام تمامی مشتریان بسیار شیرین و خوش‌ طعم می باشند. در برخی از شهرهای ایران از این نقل ها تهیه و تولید می گردد. این مرکز نیز یکی از تولیدکنندگان با تجربه در این زمینه می باشد و هر روز مقدار بیشتری از این شیرینی ها را به متقاضیان ارائه می ‌دهند.

عرضه نقل بادامی سنتی

عرضه نقل بادامی سنتی عرضه نقل بادامی سنتی هر روزه در بازارهای داخلی و خارجی در سطح گسترده ‌ای انجام می ‌شود. این نقل ها را با کیفیت مطلوبی تولید و در کشور به فروش می ‌رسانند.

نقل بادامی سنتی را به دو صورت بادام کامل و یا خلالی تهیه می ‌کنند که در هر دو صورت بسیار پر مصرف و پرطرفدار هستند. عرضه نقل سنتی بین طرفدارانش از محبوبیت خاصی برخوردار است و هرروزه به صورت انبوهی انجام می‌ شود. پخش نقل سنتی در تمامی شهرهای ایران در تناژ بالایی انجام می ‌شود زیرا برای تمامی افرادی که به اقتضای شغل خود درگیر مسائل و مشکلاتی هستند، استفاده از این شیرینی ‌ها بسیار گزینه مناسبی است. زیرا منبع غنی برای تامین انرژی است. این نقل ها از شیرینی های سنتی و معروف بین افراد محسوب می ‌شوند که در طرح و اندازه های متفاوتی تولید می گردند. از این شیرینی ها به جای قند نیز می توان استفاده نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بادامی سنتی

مرکز تولید و پخش نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی به عنوان یکی از فرآورده های غذایی سنتی، بخشی از فرهنگ ماست. …

دیدگاهتان را بنویسید