آذرنام
خانه / نقل / مراکز فروش نقل گردویی خوشمزه

مراکز فروش نقل گردویی خوشمزه

از جمله شیرینی های خوش مزه و پرطرفدار در کشورمان نقل است که در طعم های مختلفی تولید می شود. تولید و مصرف این محصول از گذشته های دور در کشورمان انجام می شده است. نقل گردویی خوشمزه از جمله پرطرفدارترین این محصول است که در بعضی از نوع نق ل ها با موادی مانند زعفران نیز ترکیب شده اند.

مراکز فروش نقل گردویی خوشمزه

ویژگی های نقل گردویی خوشمزه

ویژگی های نقل گردویی خوشمزه شهر ارومیه یکی از بزرگترین قطب های تولید انواع نقل است که تولید کنندگان فعال در این زمینه با کیفیت ترین و متنوع ترین محصول را به بازار عرضه می کنند. از جمله پر طرفدارترین این محصول نقل گردویی تولید شده در آن جا است که به خاطر کیفیت مواد اولیه ی استفاده شده بهترین نوع این محصول است که برای پذیرایی در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید نقل گردویی علاوه بر گردوی اعلا برای خوش طعم و خوش عطر شدن نقل از مواد دیگری استفاده می کنند؛ موادی مانند هل، زعفران و غیره که معمولا در شیرینی پزی هم مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار و کیفیت مغز گردوی مصرف شده در نقل گردویی کیفیت آن را نشان می دهد که در قیمت آن نیز موثر است.

فروش نقل گردویی در بسته بندی هایی با وزن های مختلف و در انواع مختلف انجام می شود و از آن جایی که بیشتر مردم ما دوست دارند در کنار چایی خود و یا برای پذیرایی از مهمان های خود از آن استفاده کنند مصرف آن بیشتر از سایر طعم ها است.

صادر کننده نقل گردویی خوشمزه

صادر کننده نقل گردویی خوشمزه مجموعه تولیدی آذر نام یکی از تولیدکنندگان انواع نقل مخصوصا نقل گردویی است. محصولات تولید شده در این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شوند. مواد اولیه و همچنین گردویی که در تولید نقل گردویی توسط این مجمـوعه مورد استفاده قرار می گیرد با دقت و از مراکز معتبر خریداری می شود تا محصول تولید شده بهترین کیفیت را داشته باشد.

نقل محصولی است که فقط در ایران و توسط چندین تولید کننده از شهرهای مختلف تولید می شود که بهترین نوع آن در شهر ارومیه است. صادرات نقل گردویی می تواند یکی از سود آورترین کارها باشد فقط کافی است تولیدکنندگان و تجار فعال در این زمینه در کشورهای همسایه یا حتی کشورهای اروپایی بازاریابی کنند، سپس با اندکی تغییر در بسته بندی و مشتری پسند و شیک کردن بسته بندی های خود مشتریان زیادی در کشورهای خارجی پیدا کنند.

مردم کشور ما بزرگترین مصرف کننده نقل هستند اما اگر انواع نقل تولید شده ی ما یک بار به بازار کشورهای خارجی راه پیدا کند قطعا مشتریان دائمی پیدا خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید