آذرنام
خانه / نقل / مرکز خرید نقل گردویی زعفرانی

مرکز خرید نقل گردویی زعفرانی

ایجاد تنوع در بازار فروش هر کالایی موجب جلب سلایق مختلف و پر رونق تر شدن فروش آن خواهد شد. نقل از جمله خوراکی ها و تنقلات اصیل ایرانی است که هرچند امروزه ممکن است در شهر های مختلف نیز تولید و عرضه گردد اما خاستگاه دیرینه و اصلی آن منطقه آذربایجان به ویژه شهر ارومیه می باشد.

این محصول نیز با توجه به تنوع سلایق، امروزه در طعم ها و مزه های مختلف تولید و روانه بازار می شوند تا بتواند تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد. در میان انواع و طعم های مختلف نقل، نقل گردویی زعفرانی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع این شیرینی می باشد که با توجه به استفاده از مغز گردو و زعفران در این محصول لوکس ترین نوع نقل نیز به حساب می آید.

نقل گردویی زعفرانی

مرکز خرید عمده نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی

مراکز تولید و توزیع نقل زیادی در شهر ارومیه به عنوان اصلی ترین مرکز تولید نقل وجود دارد، اما تولید کننده هایی که خود شرایط پخش عمده نقل را داشته باشند و مستقیما با مجموعه های بسته بندی و پخش این محصول در شهرستان ها در ارتباط باشند اندک است.

مجموعه تولیدی آذرنام را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع نقل طعم داره به ویژه نقل گردویی زعفرانی معرفی نمود. این مجموعه بزرگ از آن دسته تولیدکننده های مطرح نقل و نقل گردویی زعفرانی است که با شرکت های بزرگ بسته بندی نقل و همچنین صادرکنندگان نقل به کشورهای مختلف مثل کشورهای حوزه خلیج فارس همکاری می نمایند.

علاوه بر آن به نام برند آذرنام اقدام به فروش عمده نقل های طعم دار و نقل گردویی زعفرانی درجه یک و با کیفیت و صد البته قیمت های بسیار مناسب و رقابتی می کند. لذا می توان از این مجموعه به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید عمده نقل گردویی زعفرانی اعلا  نام برد که بهترین محصولات را با کیفیت های تضمین شده با بهترین قیمت ها به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می نماید.

نقل گردویی زعفرانی

مناسب ترین قیمت برای خرید عمده نقل گردویی زعفرانی

همواره خریداران و مشتریان عمده نقل گردویی زعفرانی به دنبال تامین بار مورد نیاز خود با مناسب ترین قیمت ها و البته با کیفیت های عالی هستند. این امر تنها با خرید مستقیم و بی واسطه از تولیدکنندگان مطرح امکان پذیر است که ضمن اطمینان خاطر از مرغوبیت محصولاتشان با حذف هزینه های اضافی، بار را با مناسب ترین قیمت ها به دست مشتریان خود می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …