آذرنام
خانه / نقل / خرید انواع نقل گردویی زعفرانی

خرید انواع نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی با طعم های مختلفی تولید میشود.یکی ازطعم هایی که از آن به عنوان طعم دهنده استفاده میشود زعفران است.در این نقل که ظاهر زیبایی هم دارد از زعفران به عنوان روکش استفاده میشود.و محصول تولیدی به خوبی رنگ و طعم زعفران را گرفته و نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکند.زردی رنگ زعفران جذابیت خاصی را به محصول نهایی میبخشد و نقش بسزایی در فروش بیشتر آن دارد. نقل گردویی زعفرانی

 بررسی کیفیت نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی

برای تولید نقل زعفرانی دو ماده آب و شکر خوب قاطی شده و تبدیل به شربتی شیرین می‌شود. شکر به کار رفته در این مخلوط باید از نوع مرغوب آن و عاری از هر گونه ناخالصی باشد. وجود دانه های سیاه ریز که در بعضی شکرها دیده میشود نمی تواند گزینه مناسبی برای استفاده در نقل باشد.شکر بی کیفیت و نامرغوب نقل تولیدی را با مشکل عرضه مواجه میسازد. نوع خشکباری که برای تهیه نقل زعفرانی گردویی به کار می رود می باید در نهایت مرغوبیت باشد. برای این کار حتما لازم است خشکبار مصرفی از مراکز قابل اعتماد تهیه شود. گردو،بادام،و پسته از مهمترین مغزهای گیاهی هستند که در داخل نقل و به عنوان مغز محصول گنجانده می شود. به کارگیری این مغزها نقل را تبدیل به شیرینی بسیار محبوب و پرطرفدار در میان مردم کرده است. مغزها منبع باارزشی از چربی های سالم،فیلور پروتئین های گیاهی هستند که شما می توانید با مصرف نقل گردویی بخش عمده ای از نیاز بدن به این ماده مغزی را تامین کنید. نقل ها به دلیل داشتن خواص بی شمار درمانی می تواند میان وعده مناسبی به جای تنقلات مضر از جمله چیپس و پفک تلقی شود.

نقل گردویی زعفرانی

خرید عمده نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی مصارف زیادی در میان مردم دارد. جدای از مصارف خانگی می توان از آن در جلسات متعدد رسمی و غیر رسمی استفاده کرد همین امر باعث شده میزان تقاضا برای خرید نقل گردویی رو به افزایش باشد و فروشنده شهرستانی به شکل عمده آن را خرید نماید. نقل گردویی زعفرانی هم به صورت جدا و هم به شکل مخلوط همراه با سایر آجیل ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مخلوط نقل با آجیل یکی از ترفندهایی است که با انجام آن می توانید موفق به تهیه آجیلی ارزان شوید به جای آن که ترکیب تکراری پسته ،تخمه،بادام و فندق را تهیه کنید و خود را متحمل هزینه های گزاف نمایید بهتر است یکی از مغز ها را حذف و به جای آن نقل گردویی را به ترکیب خود اضافه نمایید. مخلوط آجیل هیچ قراردادی ندارد و مطمئن باشید مهمانان از ایده جالب شما استقبال خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …