آذرنام
خانه / نقل / مرکز عرضه نقل گشنیزی عمده

مرکز عرضه نقل گشنیزی عمده

نقل گشنیزی عمده، توسط تولیدکنندگان برتر نقل، به روش صنعتی تولید می گردد. نقل گشنیزی نقلی است که در قسمت هسته آن، تخم گشنیز قرار داد. تخم گشنیز از طعم دهنده های معروف است که عطر بسیار جالب و منحصر به فردی دارد. با توسعه صنعت نقل ریزی، تنوع محصولات بالا رفته و انواع نقل با طعم های مختلف تولید شده اند. یکی از نقل هایی که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است، نقل گشنیزی می باشد که مناسب خاص پسندان است.

مراکز عرضه نقل گشنیزی عمده، معمولا واحدهای بزرگ تولیدی نقل هستند که قابلیت تولید انواع نقل را در زمان کوتاه، به کمک دستگاه های نقل پزی پیشرفته، دارا می باشند. مجموعه ما یکی از مراکز مهم تولید و عرضه نقل گشنیزی عمده در تمام مناطق کشور می باشد.

نقل گشنیزی عمده

آشنایی بیشتر با نحوه تولید نقل گشنیزی درجه یک

نقل گشنیزی عمده

روش مکانیزه و صنعتی تولید نقل گشنیزی در کارخانه ها، روشی مبتنی بر تهیه شربت و دراژه زنی می باشد. بدین صورت که ابتدا، تخم های گشنیز را در دستگاه های بزرگ که به دیگ نقل ریزی نیز، معروف هستند، با حرارت ملایم، گرمادهی می کنند.

سپس اقدام به تولید شربت می کنند که ترکیبی از شکر سفید مخصوص، شکر گلوکز و کرم تارتار می باشد. شربت را در دیگ های بزرگ، به اندازه ای حرارت می دهند تا کاملا سفت، غلیظ و کاراملی گردد. در مراحل پایانی تولید شربت، ادویه ها مانند هل و وانیل را اضافه می نمایند.

در این مرحله، شربت را آرام آرام به تخم گشنیز اضافه می نمایند، سپس مخلوط را در دیگ های نقل ریزی قرار می دهند. دیگ های نقل ریزی، دستگاه های بزرگ با الکتروموتور قوی هستند که موجبات دوران و چرخش دیگ را فراهم می آورند.

دیگ ها می توانند، در هر نوبت از تولید و در هر دقیقه، ۳۲ بار چرخیده و صدها کیلو نقل تولید نمایند. در این مرحله، شربت در اطراف تخم های گشنیز قرار گرفته و با دستگاه هوادهی می شود تا شکل مورد نظر نقل، حاصل گردد.

در تمام مراحل تولید، بهداشت به طور کامل رعایت شده و مرتبا دستگاه ها و دیگ ها، شسته و ضدعفونی می گردند تا محصول نهایی از نظر بهداشتی، کاملا سلامت باشد.

نقل گشنیزی عمده

معرفی معتبرترین سایت خرید نقل گشنیزی عمده

سایت های خرید نقل گشنیزی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. تعدادی از سایت ها، صرفا فروشنده انواع نقل بوده و گزینه عمده فروشی در این سایت ها فعال نیست و نقل را به صورت خرده و جزئی به مصرف کننده، عرضه می کنند.

سایت های دسته دوم، سایت های تولیدکنندگان نقل گشنیزی هستند. بسیاری از مراکز بزرگ تولیدی نقل، اقدام به طراحی سایت فروش اینترنتی کرده و انواع نقل از جمله نقل گشنیزی را به صورت عمده به مشتریان عرضه می کنند. سایت مجموعه آذرنام از دسته دوم است و امکان خرید اینترنتی نقل گشنیزی عمده را با بالاترین کیفیت در سایت خود به آدرس www.noghlbazar.ir فعال کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …