آذرنام
خانه / نقل / مرکز فروش نقل بادامی عمده

مرکز فروش نقل بادامی عمده

در مجموعه آذرنام نقل بادامی عمده تولید شده و سپس برای فروش به مراکز پخش شهرستان ارسال می شود. پخش کنندگان نقل بادامی تمامی نقل ها را در سبد فروش خود دارند و معمولا این محصولات را همراه با دیگر تنقلات و سوغاتی ها به مشتریان خود عرضه می کنند. فروش نقل ارومیه به سبب داشتن استانداردهای لازم کیفی از میزان استقبال بالایی برخوردار است.

نقل بادامی عمده

مراکز فروش نقل بادامی عمده

نقل بادامی عمده

تولید کنندگان اصلی ترین مراکزی هستند که به امر فروش عمده نقل بادامی مبادرت می کنند. در این مراکز سفارش به هر میزانی که باشد امکان تولید وجود دارد البته مشروط به اینکه واحد تولیدی ظرفیت لازم برای این کار را داشته باشد و بتواند در بازه ی زمانی اندکی سفارشات مشتری را آماده کرده و به وی ارسال کند. تحویل بار در زمان کوتاه بسیار مهم بوده و هر مجموعه ای که قادر به این امر باشد طبیعتا در بازار پر رقیب امروز متمایز از دیگران ظاهر خواهد شد.

در مقابل، خریداران عمده نقل بادامی را صادرکنندگان و بازرگانان، مجموعه های پخش مواد غذایی و هم چنین آجیل سراهای سراسر کشور تشکیل می دهند. خرید عمده نقل بادامی شرایطی را فراهم کرده که محصول با قیمتی مناسب و ارزان به دست آنان برسد و به وقت عرضه سود خوبی را کسب کنند. نوسانات بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی نیز باعث شده محصول با قیمت پایین تری در بازارهای خارجی عرضه شود که این خود در افزایش صادرات انواع نقل ارومیه تاثیر مثبتی داشته است.

نقل بادامی عمده

صادرات انواع نقل بادامی

همان طور که اشاره شد صادرات نقل بادامی سنتی در مواقعی که نرخ ارز نوسانی و رو به افزایش است بیشتر از هر زمان دیگری است چون محصول با قیمت ارزان تری به دست مصرف کننده خارجی می رسد. بادام ایرانی به دلیل رنگ روشن، عطر و طعم بی نظیر و ارزش غذایی کامل مشتریان زیادی دارد. ناگفته نماند که نقل تولید شده از بادام خارجی به جهت یکدست بودن مغزهای بادام، سایز و اندازه یکنواختی نسبت به نوع ایرانی دارد اما از نظر عطر و طعم و نیز میزان ارزش غذایی، نمونه ایرانی یک سر و گردن بالاتر از بادام خارجی است. در بادام ایرانی برخلاف نوع خارجی درصدی مغزهای دوقلو و غیر همسان وجود دارد که طبعا این امر در نقل های بدست آمده هم تاثیر گذار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …