آذرنام
خانه / نقل / نقل گردویی زعفرانی و خرید عمده آن از بازار

نقل گردویی زعفرانی و خرید عمده آن از بازار

نقل گردویی زعفرانی یکی از نقل های بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد که عطر فوق العاده زعفران در این نقل به خوبی احساس می شود. بسیاری از فروشندگان و صاحبان شرکتهای پخش غذایی به دنبال تامین این نقل جهت غرفه ها و فروشگاه های خود می باشند. اما جهت خرید عمده این نقل از بازار پیشنهاد می شود سری به مراکز معتبر تولید کننده بزنید. شرکت آذرنام یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده نقل گردویی با طعم زعفران می باشد.

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی با طعم زعفران پرطرفدارترین نقل در بازار

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی با طعم زعفران از پرطرفدارترین و محبوب ترین نقل از انواع نقل در کشور می باشد. به طوری که همواره بازار این محصول بسیار پر رونق می باشد. در بسیاری از مراکز پخش مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، عطاری ها و…. شاهد فروش نقل زعفرانی گردویی در بسته های نیم کیلویی و یک کیلویی می باشیم. اما چنانچه قصد تامین این محصول را برای فروش جزء دارید می توانید بسته بندی و وزن دلخواه خود را به مراکز تولید عمده سفارش دهید،

این مراکز علاوه بر اینکه نقل ها را در بسته بندی سفارشی آماده و ارسال می نمایند، در برخی اوقات ارسال نقل به صورت تناژی را نیز انجام می دهند. از دیگر علت های تقاضای بسیار نقل گردویی با طعم زعفران، کیفیت بالای این محصول می باشد. در تهیه این نقل از شکر درجه یک، زعفران اصل و گردوی کاملا تازه و سالم استفاده شده است. بنابراین در هنگام خرید عمده این محصول به معتبر و باسابقه بودن کارخانه تولید کننده توجه داشته باشید تا در حفظ مشتریان و فروش بیشتر موفق عمل نمایید.

نقل گردویی زعفرانی

تولیدکننده عمده نقل گردویی زعفرانی

شرکت تولیدی آذرنام به عنوان معتبرترین تولید کننده عمده نقل گردویی زعفرانی در سراسر کشور شناخته شده است. این مجموعه همواره در تولیدات خود به دو اصل کیفیت و تازگی محصول توجه ویژه ای دارد. از این رو نقل های تولید شده این مجموعه تولیدی از استقبال و فروش بالایی در سطح کشور برخوردار است.

علاوه بر کیفیت محصولات، قیمت بسیار مناسب و ارزان از ویژگی های خرید عمده نقل از شرکت آذرنام می باشد. برای بررسی بیشتر محصولات و سفارش مستقیم نقل گردویی با طعم زعفران می توانید به سایت اینترنتی و بخش فروش مجموعه آذرنام مراجعه نمایید. این مجموعه بعد از ثبت سفارش، در اولین فرصت ممکن سفارشات را آدرس درخواستی ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …