آذرنام
خانه / نقل گردویی نیم کیلویی / پخش نقل گردویی نیم کیلویی

پخش نقل گردویی نیم کیلویی

امروزه برای جایگزین قند از نقل ها استفاده می کنند که سبب می شود تا مصرف قند کاهش یابد. راه هایی مانند استفاده و مصرف نقل ها همراه با چای و.. و بسیاری از روش های دیگر توصیه می شود. طعم این نقل ها بسیار متفاوت است و به همراه برخی از طعم دهنده های گیاهی مخلوط می شود و بعد از بسته بندی آن توسط کارخانه ها به بازار عرضه می گردد. گردو یکی از مغزیجاتی است که در تهیه ی نقل ها از آن استفاده می شود. نقل گردویی نیم کیلویی از پر فروش ترین بسته بندی این نوع از نقل ها است.

پخش نقل گردویی نیم کیلویی

مشخصات نقل گردویی نیم کیلویی

مشخصات نقل گردویی نیم کیلویی نقل ها جزء دسته ی آبنبات ها هستند و دارای طعمی شیرین اند و بیش تر با طعم دهنده های طبیعی مثل زعفران، برگ گل، دارچین، زنجبیل و هل تولید می شوند که طعم خاصی را به آن ها می بخشد. نقل ارومیه بیش تر از شکر تشکیل شده است ولی دارای بافت نسبتا نرمی است به همین دلیل زودتر حل می شود.

نکات نگه داری این نقل ها بسیار مهم است و باید آن ها رعایت شوند تا کیفیت و مرغوبیت خود را حفظ کنند. از مهمترین این نکات، نگه داری در فضای خنک و بدون رطوبت است. رطوبت موجود در هوا موجب می شود تا طول عمر نقل ها بسیار کم شود و دچار خرابی و تغییر رنگ شود.

بیش تر رنگ نقل ها سفید است ولی برخی از آن ها به دلیل داشتن طعم دهنده ها به رنگ قهوه ای و رنگ های دیگر نیز یافت می شود. بیش تر نقل ها در کارخانه ها و تولیدی ها تولید و توسط فروشگاه های عرضه آجیل فروخته می شوند اما برخی از افراد نیز به عنوان درامد خانگی اقدام به فروش انواع نقل می کنند. این نقل ها در بیش تر استان های کشور عرضه می شوند.

تولید نقل گردویی نیم کیلویی

تولید نقل گردویی نیم کیلویی

در هر منطقه تولید و بسته بندی متفاوتی وجود دارد و این بسته بندی ها با نام برند های آن شناسایی می شود. پخش و بسته بندی نقل ها توسط کارگاه ها انجام می شود و آن ها را به دست مصرف کنندگان می رساند. پخش عمده نقل گردویی نیز توسط این مراکز کارگاهی صورت می پذیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی نیم کیلویی

فروش نقل گردویی نیم کیلویی با قیمت درب کارخانه

نقل گردویی نیم کیلویی وزن مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. نقل گردویی …

دیدگاهتان را بنویسید