آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولید نقل کنجدی اعلا

کارخانه تولید نقل کنجدی اعلا

نقل کنجدی اعلا، نقلی است که از دانه های کنجد به عنوان مواد اولیه در آن، استفاده شده است. همان طور که می دانیم، دانه های کنجد در انواع نان و شیرینی ها تا انواع آبنبات، مورد استفاده قرار می گیرد. به کارگیری دانه های کنجد در نقل، علاوه بر ایجاد طعم خوش، خواص تغذیه ای آن را نیز بالا می برد.

شرکت تولیدی آذرنام از کارخانجات مهم و بزرگ تولیدی نقل ارومیه، بخصوص نقل کنجدی اعلا است که این محصول را در تناژ بالا، تولید کرده و در سراسر کشور به صورت کلی و عمده پخش می نماید. این کارخانه مجهز به انواع دستگاه های به روز و فناوری های پیشرفته است که می تواند به صورت روزانه، مقدار زیادی نقل تولید کند.

نقل کنجدی اعلا

نکاتی در خصوص نقل کنجدی اعلا

نقل کنجدی اعلا

نقل کنجدی اعلا با انواع مغزها و در طعم های مختلف تولید می شود. مغزهایی که معمولا در نقل کنجدی استفاده می شوند، مغزهای گردو، بادام و یا مغز پسته هستند و از مغزهای درجه یک و مرغوب در تهیه این محصول استفاده می گردد.

حجم و اندازه مغز مصرفی، هرچقدر بزرگتر باشد، کیفیت نقل، بالاتر بوده و قیمت بالاتری خواهد داشت. نقل کنجدی معمولا در هنگام تولید، شکل مغز را به خود می گیرد، بنابراین با استفاده از مغزهای بزرگتر، نقل درشت تر و مجلسی تری خواهیم داشت.

نسبت شکر مصرفی در نقل اعلا، نباید بسیار بیشتر از مغز مورد استفاده باشد . با یک حساب سرانگشتی، باید گفت، شکر نباید از هفت برابر وزن مغز مصرفی، بیشتر باشد. هر چقدر بافت نقل، دارای شکاف و خلل و فرج بیشتری باشد و مغز مشخص باشد، نقل اعلا تر است.

در فرآیند تولید نقل کنجدی، دانه های کنجد معمولا به شربت، اضافه شده و سپس آرام و آرام و در چند مرحله به مغزها اضافه می گردد. بهتر است بدانید، استفاده از کنجد درشت و مرغوب، به طور مستقیم، تضمین کننده کیفیت نقل کنجدی است.

رعایت بهداشت در تولید انواع نقل گردویی طعم دار یک اصل و اولویت مهم است که باید حتما رعایت گردد. استریل و ضدعفونی کردن محیط تولید نقل و دستگاه های نقل پزی، باید مرتبا و به صورت روزانه انجام شود. شستشوی ظروف و دیگ ها نیز باید حتما مدنظر قرار گیرد.

نقل کنجدی اعلا

خرید آسان نقل کنجدی اعلا به صورت عمده

برای خرید آسان نقل کنجدی مرغوب، یکی از تکنیک ها، سفارش آنلاین این محصول به صورت عمده است. دیگر دستیابی به کارخانه های تولیدی بزرگ نقل، دشوار نیست و به راحتی از طریق اینترنت، می توانید، به سایت این مراکز دسترسی پیدا کرده و سفارش عمده را در سایت ثبت نمایید.

سایت مجموعه آذرنام به آدرس اینترنتی www.noghlbazar.ir نیز از جمله سایت های مطرح در زمینه فروش انواع نقل کنجدی اعلا است. پس همین الان دست به کار شده و سفارش عمده نقل کنجدی مرغوب را در سایت ثبت نموده و از لذت خرید آسان بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …