آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولید نقل گردویی درشت

کارخانه تولید نقل گردویی درشت

چندین سال پیش، نقل در سایز و ابعاد کوچک تولید می گردید و توسط مردم در محافل و مراسم مختلف و مخلوط با آجیل استفاده می شد. امروزه انواع نقل گردویی درشت تولید شده و در بازار موجود می باشد. تولید کنندگان بسیاری نقل گردویی ارومیه با سایز درشت را تولید می کنند، یکی از کارخانه های تولید نقل گردویی درشت، مجموعه ما است، که بهترین نوع نقل گردویی را تولید می نماید. مجموعه تولیدی آذرنام برندی نام آشنا در زمینه نقل گردویی می باشد.

نقل گردویی درشت

چند ویژگی مهم نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت درجه یک دارای چند ویژگی منحصر به فرد است، که به برخی از این ویژگی ها اشاره می نماییم:

  • از نظر ظاهری، نقل گردویی درشت، بزرگتر از انواع دیگر نقل بوده و معمولا به شکل گرد تولید می گردد. سطح نقل گردویی صاف نیست و به طور طبیعی دارای ناهمواری هایی می باشد.
  • مغز استفاده شده در این نوع نقل، مغز گردو می باشد. گردوی مصرفی در این نوع نقل، به تکه های بزرگ خرد شده است و دارای درصد بالایی از مرغوبیت می باشد. استفاده از مغزگردوهای له شده در این مدل نقل، مجاز نمی باشد و باعث کاهش کیفیت محصول می گردد.
  • شکر سفید و شکر گلوکز مصرفی در این نوع گردو بسیار اهمیت دارد. شکر مصرفی باید دارای کیفیت بالا بوده و گلوله گلوله نباشد.
  • ادویه های مصرفی در این نقل باید درجه یک بوده و دارای عطر و بوی طبیعی تند باشند. ادویه هایی که دارای بوی کافی نیستند، نباید استفاده گردند، زیرا باعث می گردند که محصول نهایی خوبی نداشته باشیم.
  • به دلیل این که نقل گردویی درشت، نقلی مجلسی و شیک می باشد، بنابراین بسته بندی آن نیز باید جذاب و خیره کننده باشد، تا افراد این مدل نقل را به عنوان تحفه خریداری نمایند و به بستگان و دوستان خود هدیه دهند.

نقل گردویی درشت

خرید آسان نقل گردویی درشت

مراکز مختلفی در زمینه نقل گردویی درشت فعالیت دارند، که بعضی ها از آن ها به صورت حضوری و بسیاری از آن ها به صورت اینترنتی به خدمات رسانی به مشتریان می پردازند. امروزه خرید اینترنتی در کشور ما گسترش فراوانی پیدا کرده است و  افراد به جای این که ساعت ها وقت گرانبهای خود را صرف گشتن در بازارهای نقل کنند، از خرید اینترنتی نقل گردویی استفاده می کنند.

بهترین راه برای خرید آسان نقل گردویی درشت به صورت عمده، خرید از سایت مجموعه تولیدی ما می باشد. با خرید آنلاین از سایت ما، علاوه بر خرید نقل گردویی درجه یک، از لذت خرید آسان اینترنتی بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …