آذرنام
خانه / نقل / کارگاه تولیدی نقل وانیلی ارومیه

کارگاه تولیدی نقل وانیلی ارومیه

نقل وانیلی ارومیه از نقل های طعم دار با عطر وانیل است. همه می دانیم که وانیل از جمله چاشنی هایی است که در تولید انواع خوراکی ها، شیرینی ها و تنقلات استفاده می گردد. به کارگیری وانیل در تولید نقل نیز، عطر خوشی را به نقل می بخشد که مورد توجه بسیاری از مردم قرار دارد.

تولیدکنندگان نقل ارومیه، انواع نقل های طعم دار را تولید می کنند. نقل وانیلی نیز در لیست محصولات پرطرفداری است که توسط کارگاه تولیدی نقل، به روش مکانیزه، تولید می گردد. وانیل معمولا به شربت غلیظ، افزوده شده و سپس این مخلوط، مرحله به مرحله به مغزها اضافه می گردد.

نقل وانیلی ارومیه

مواد اولیه مصرفی در تولید صنعتی نقل وانیلی ارومیه

نقل وانیلی ارومیه

نقل ها به روش سنتی و صنعتی در شهر ارومیه تولید می گردند. سالیان زیادی است که اندک اندک، روش سنتی تولید نقل، کنار رفته و روش مکانیزه، جایگزین آن شده است. مواد اولیه مصرفی در تولید نقل وانیلی ارومیه برای گرفتن نتایج مطلوب و تولید نقل باکیفیت، نقش اساسی ایفا می کنند. مواد اولیه مصرفی در این محصول عبارتند از:

شکر سفید مخصوص نقل پزی: شکر به عنوان اصلی ترین ماده اولیه برای تولید نقل وانیلی درجه یک است. شکر مصرفی در تهیه نقل از نوع سفید و درجه یک می باشد. کریستال های شکر مصرفی، شفاف است و گلوله و گلوله نمی باشد.

شکر گلوکز یا گلوکز مایع: برای داشتن بافت بهتر و نرم تر در نقل وانیلی، از شکر گلوکز یا گلوکز مایع به همراه شکر سفید استفاده می گردد. گلوکز به عنوان یک ماده معجزه گر در تولید انواع شیرینی، شکلات و آبنبات است. این ماده به نام گلوکز قنادی نیز مشهور است که از هیدرولیز نمودن نشاسته ذرت حاصل می گردد.

مغزها: مغزها نیز از مواد اصلی نقل وانیلی ارومیه هستند. معمولا نقل های وانیلی با مغز گردو تولید می شوند، اما تهیه نقل با مغزهای دیگر مانند مغز پسته و مغز بادام نیز جزو اولویت های بعدی کارگاه های تولیدی نقل می باشند.

وانیل: چاشنی مورد استفاده در تهیه نقل وانیلی، همان طور که از اسمش مشخص است، وانیل می باشد. بسته به سلیقه تولیدکننده ها، اسانس وانیل یا پودر وانیل در فرآیند تولید نقل وانیلی به کار برده می شود.

نقل وانیلی ارومیه

آشنایی با بهترین تولید کننده نقل وانیلی ارومیه در کشور

تولید نقل وانیلی معمولا در شهر ارومیه انجام می شود. کارگاه های کوچک و بزرگی در این منطقه از کشور، انواع نقل های طعم دار را در ابعاد و مدل های گوناگون تولید کرده و روانه بازار می کنند. آیا می خواهید، شما را با بهترین تولید کننده نقل وانیلی ارومیه در کشور آشنا نماییم؟

اگر از گروه خریداران عمده نقل باشید، به شما این مژده داده می شود که سایت بهترین تولید کننده نقل وانیلی را مطالعه می نمایید. مجموعه آذرنام از پیشگامان تولید نقل وانیلی ارومیه در کشور است که بهترین نوع این محصول را در کارخانه خود، به تولید انبوه رسانده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …