آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل سنتی ارومیه

بازار فروش نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه در سالیان دور، توسط مردم در خطه آذربایجان غربی تولید می شد. گذشتگان، خشکبار را با شیره های شیرین آغشته کرده و نقل تولید می کردند. روند تولید نقل سنتی به روش دستی، کار سخت و مشقت باری بود و ساعت ها زمان لازم بود که نقل در مقیاس کم تولید گردد.

امروزه با استفاده از تجهیزات گسترده نقل پزی، سرعت تولید نقل سنتی به طور قابل ملاحظه ای بالا رفته و می توان، صدها کیلو نقل را در عرض چند ساعت تولید کرد. بازارهای نقل سنتی ارومیه، معمولا به صورت حضوری و یا اینترنتی، این محصول را به خریداران عرضه می نمایند. امروزه بازارها و فروشگاه های اینترنتی عرضه نقل سنتی ، توسعه فراوانی پیدا کرده و مشتریان بسیاری، به خرید اینترنتی نقل علاقه مند شده اند.

نقل سنتی ارومیه

نکاتی در خصوص تولید نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی ارومیه

نقل سنتی در ارومیه با شیره های شیرین، نخودچی و گرده های بیدمشک تولید می گردید. پروسه تولید نقل سنتی به روش دستی، بسیار زمان بر بوده و مدت زمان زیادی طول می کشید تا نقل خوشمزه تولید گردد. روش کار به این صورت بود که ابتدا بادام ها را خیس می کردند و با چاقو، به شکل خلال های ریز، برش می دادند. سپس خلال بادام را در کیسه های بزرگ با گرده گل های بیدمشک، آن قدر، تکان می دادند تا گرده ها، جذب خلال بادام شده و بادام، طعم دار گردد.

خلال های بادام معطر شده با گرده بیدمشک را با شربت غلیظ داغ، به صورت قطره قطره ترکیب می کردند. در این مرحله باید به طور مداوم، محصول را هم می زدند تا شیره های قبلی، خشک نشده و شکرک نزند. نهایتا بعد از گذشت چندین ساعت کار طاقت فرسا نقل سنتی ارومیه حاضر و آماده مصرف بود.

امروزه روش سنتی تولید نقل، منسوخ شده و نقل در کارگاه ها و کارخانه های نقل پزی به کمک دیگ های نقل ریزی و تجهیزات پیشرفته دیگر تولید می گردد. افزون بر آن خلال های بادام مصرفی در نقل سنتی نیز، به صورت آماده توسط تولید کننده ها خریداری می گردد و احتیاجی به خلال کردن بادام ها نمی باشد. سرعت کار در روش مکانیزه تولید نقل، بسیار بالاتر از روش سنتی است و همچنین کیفیت و تنوع نقل های تولیدی نیز بالاتر است.

نقل سنتی ارومیه

عمده فروشی نقل سنتی ارومیه توسط مرجع تولید نقل

مرجع و پایگاه اصلی تولید نقل سنتی، مرکزی است که بتواند در اسرع وقت به کمک نیروی کار ماهر و تجهیزات فوق پیشرفته خود به صورت انبوه، نقل تولید نماید. علاوه بر آن باید کیفیت و قیمت نقل سنتی تولیدی در این مرکز، عالی باشد تا بتواند نام خود را در ذهن خریداران هک کند.

تمام این شرایط در مجموعه آذرنام وجود دارد و این شرکت از مراجع اصلی تولید نقل سنتی ارومیه است که به صورت عمده فروشی این محصول را به مشتریان محترم، تقدیم می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …