آذرنام
خانه / نقل / بزرگترین واحد تولیدی نقل زعفرانی یک کیلویی در کشور

بزرگترین واحد تولیدی نقل زعفرانی یک کیلویی در کشور

نقل زعفرانی یک کیلویی به عنوان یکی از نقل های معروف ارومیه در بازار عرضه می شود. این نقل یکی از مهمترین سوغاتی های شهر ارومیه است که به دلیل عطر و طعم لذیذ آن، در تمامی کشور طرفداران زیادی دارد.

استقبال مشتریان سوغات سراها و آجیل سراها از این فرآورده به گونه ای است که باید بسته بندی مناسبی برای مصرف عمومی داشته باشد. بهترین نوع بسته بندی انواع نقل گردویی طعم دار در حال حاضر، بسته های یک کیلویی و نیم کیلویی هستند.

آذرنام بزرگترین واحد تولیدی نقل زعفرانی یک کیلویی در کشور است. این مجموعه انواع نقل ارومیه را به عنوان یکی از سوغاتی های مرسوم، به سراسر کشور عرضه می کند.

نقل زعفرانی یک کیلویی

تولید نقل زعفرانی یک کیلویی در مجموعه آذرنام

نقل زعفرانی یک کیلویی

ما خوشنامی خود را مدیون تلاش برای تولید بهترین ها می دانیم. نقل زعفرانی یک کیلویی یکی از بهترین تولیدات این مجموعه است که برای مصارف مختلف داخلی و صادرات تولید می شود. مواد به کار رفته در تولید این نقل عبارتند از شیره شکر، گلاب، زعفران، وانیل و دانه هل. علاوه بر این در مغز انواع نقل زعفرانی از مغزهای گردو، بادام و پسته استفاده می شود. مراحل تولید نقل زعفرانی شامل تهیه شربت قوام زعفرانی، استفاده از مغزهای خشکبار و هوادهی و خشک کردن می باشد.

در تولید تمامی نقل های مجموعه آذرنام از مواد اولیه با بالاترین کیفیت استفاده می شود. هدف ما ارائه ی محصولاتی است که نه تنها توانایی رقابت با انواع شیرینی ها رنگارنگ موجود در بازار را دارند. بلکه تولید محصولاتی است که کیفیت، طعم و عطری منحصر به فرد از این شیرینی سنتی ارومیه را به مشتری ارائه می دهند.

افتخار ما تولید انواع نقل سنتی ارومیه، با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت برای مشتریان و خریداران عمده است. تاجران با تجربه به خوبی می دانند که تولیدات با کیفیت، تضمین خرید مشتریان هستند. مزیت رقابتی تولیدات آذرنام در بازار رقابتی فرآورده های غذایی، کیفیت عالی محصولات آن است.

نقل زعفرانی یک کیلویی

مزایای بسته بندی یک کیلویی نقل زعفرانی

وزن بسته یکی از نکاتی است که به فروش محصولات کمک می کند. در بسته بندی نقل زعفرانی یک کیلویی مزایایی برای فروشنده انواع نقل و هم چنین خریدار وجود دارد. بسته بندی، به سرعت تصمیم گیری مشتریان کمک کرده و آنها را به خرید ترغیب می کند.

همچنین نگهداری بسته های یک کیلویی در قفسه ها و ارائه ی آن به مشتری راحت تر و بهداشتی تر از عرضه فله است. بسته های یک کیلویی برای عرضه به عموم مشتریان کفایت می کند و قیمت مقرون به صرفه تری دارد. بسته های یک کیلویی طی یک هفته به مصرف میرسند و کیفیت خود را در اثر نگهداری بلند مدت از دست نمی دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …