آذرنام
خانه / نقل / توزیع کننده نقل زعفرانی ارومیه

توزیع کننده نقل زعفرانی ارومیه

توزیع کننده نقل زعفرانی ارومیه و محصولاتی خوشمزه دیگر مانند شکلات شیری باراکا را که با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده اند، روی دست گرفته و آنان را به همه نقاط ایران عرضه می نماید، باید بگوییم که قیمت عمده نقل زعفرانی ارومیه به این شکل ارزان تر تمام می شود، در کل اگر قصد صادرات را دارید و یا در زمینه پخش نقل ارومیه در بازار داخلی کار می کنید، می توانید از شهرهای مختلف کشور این فرآورده خوش طعم و لوکس را آنلاین سفارش دهید.

نقل زعفرانی ارومیه

آشنایی با فرایند تولید نقل زعفرانی

نقل زعفرانی ارومیه

می دانید نقل زعفرانی چگونه تولید می شود؟ برای اینکه با فرایند این کار آشنا شوید می خواهیم درباره آن معلومات کلی را در این بخش ارائه دهیم، نکته مهم مربوط به آماده سازی مواد اولیه می شود که می توان به شکر، مغزهای گیاهی نظیر گردو، بادام، پسته، فندق و انواع طعم دهنده های طبیعی چون زعفران، برگ گل محمدی، برگ بهار نارنج و ادویه جانی مانند دارچین، زنجبیل و وانیل اشاره نمود؛ سپس کار به ترتیب زیر آغاز می گردد:

  • ابتدا آب و شکر را به مقدار مناسب و در اندازه ای مشخص خوب با یکدیگر مخلوط کرده و روی حرارت قرار داده می شود تا تبدیل به شیره مخصوص نقل و شکلات صبحانه کوپا شود.
  • بعد از این که شیره آماده گردید، به وسیله ملاقه مخصوص به تدریج به مغزهای گیاهی که داخل دیگ دوار در حال چرخش هست اضافه می گردد.
  • بعد از افزودن شیره به گردو یا بادام داخل دیگ که کار پر زحمتی نیز هست نوبت به اضافه کردن زعفران می رسد.
  • پس از این کار نوبت به سرد نمودن محصول می رسد که به این صورت نقل تولیدی از گلوله گلوله شدن داخل بسته جلوگیری می شود.
  • در آخر هم به وسیله شیرینک مخصوصی که وجود دارد، بسته بندی شده و در سایزهای متنوع آماده ورود به بازار می شود.

نقل زعفرانی ارومیه

عرضه کننده نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه توسط مجموعه تولیدی آذرنام به روش اینترنتی عرضه می شود، اما آیا چنین کاری مزیتی هم دارد؟ بی تردید یکی از شیوه های نوین داد و ستد محسوب می گردد و اغلب مشتریان هم ترجیح می دهند تا با همین طریقه درخواست را ثبت کنند، این کار نه تنها از تلف شدن زمان شما به شکل زیادی پیشگیری خواهد کرد، بلکه مخارج را هم کاهش داده که از نظر مالی به نفع تان‌ می باشد.

در کل برای خرید نقل زعفرانی مرغوب با طعم بسیار عالی می توانید درخواست تان را تلفنی و از شهرهای دور و نزدیک به ثبت برسانید، شماره های بخش فروش در زیر همین نوشته درج گردیده اند که قابل دسترس می باشند، با یک تماس ساده می توانید سوالات تان را بپرسید، درباره کیفیت، نرخ ها و چگونگی ارسال کالا به شما اطلاعاتی ارائه خواهد داد، ضمن این که راهنمای خرید شما بوده و سعی می کند نوع درجه یک را به شما مشتری محترم معرفی نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …