آذرنام
خانه / نقل / توزیع انواع نقل زعفرانی ارومیه

توزیع انواع نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه از جمله شیرینی های سنتی خطه آذربایجان غربی است. به واسطه زیبایی بصری نقل زعفرانی و عطر مطبوع و فوق العاده، این نوع نقل، از طرفداران فراوانی در داخل و حتی خارج از کشور برخوردار است. نقل زعفرانی با رنگ زیبا و دلبرش، زینت بخش میزهای پذیرایی ایرانیان است  و تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.

نقل زعفرانی نیز مانند دیگر اقلام نقل، در مدل ها و سایزهای مختلف، تولید گردیده و سپس در سراسر کشور توزیع می شود. تولید نقل زعفرانی در گونه های مختلف، باعث جلب نظر انواع سلیقه ها شده و موجبات فروش بالای این نوع نقل را فراهم آورده است. توزیع نقل ارومیه در سراسر کشور، معمولا توسط تولیدکنندگان نقل و یا بازرگانان فعال در زمینه نقل، انجام می گردد.

نقل زعفرانی ارومیه

مرور پنج ویژگی مهم نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی ارومیه

نقل زعفرانی دارای خصوصیات بارز و ویژگی های منحصر به فردی است که این شیرینی سنتی را پر مخاطب کرده است. به طور خلاصه به پنج ویژگی مهم نقل زعفرانی ارومیه می پردازیم:

  1. مشخصه بارز نقل زعفرانی، رنگ و عطر زعفران است که باعث ایجاد محصول متفاوت و کم نظیر می گردد. رنگ موجود در نقل زعفرانی به صورت صد در صد از کلاله های زعفران بوده و هیچ گونه ماده افزودنی مانند رنگ غذا و یا زردچوبه، جهت رنگ دهی به این نوع نقل، اضافه نمی گردد.
  2. وجود عطر خالص زعفران در این محصول، طعم و عطر نوستالژی به نقل می بخشد که زبانزد خاص و عام است. زعفران موجود در نقل زعفرانی ارومیه از بهترین زعفران های خالص در بازار است و به هیچ عنوان زعفران بی کیفیت در تولید نقل زعفرانی استفاده نمی گردد.
  3. روکش سفید نقل زعفرانی از شکر سفید مخصوص است که کاملا درجه یک بوده و کریستال های آن شفاف است و به هیچ عنوان گلوله گلوله نمی باشد.
  4. مغزهایی که در نقل زعفرانی استفاده می شود، مهم ترین فاکتور در تولید محصول مرغوب هستند. مغزهای متداول عبارتند از مغز گردو، بادام و پسته که از نوع درجه یک، تازه و مرغوب انتخاب می گردند.
  5. نقل زعفرانی درجه یک و مرغوب ارومیه دارای سوراخ ها و شکاف هایی در بافت نقل می باشد. وجود این شکاف ها، نشان دهنده مرغوبیت نقل بوده و قسمتی از مغزها نمایان می باشد.

نقل زعفرانی ارومیه

معرفی بزرگترین واحد تولیدی نقل زعفرانی ارومیه

بعد از شرح ویژگی های مهم نقل زعفرانی، جا دارد که تولیدکننده بزرگ نقل زعفرانی ارومیه با ویژگی های بالا را معرفی نماییم. مجموعه آذرنام بزرگترین واحد تولیدی نقل زعفرانی در کشور است که نقل زعفرانی را با تمام ویژگی ها ی ذکر شده در بالا به صورت انبوه تولید می کند.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات مکانیزه در فرآیند تولید نقل زعفرانی ارومیه از رموز موفقیت این مرکز می باشد. این شرکت از پیشگامان عرصه تولید صنعتی نقل است که همگام با سلایق جامعه، محصولات تولیدی خود را توسعه و بهبود می بخشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …