آذرنام
خانه / نقل / قیمت خرید نقل گردویی صادراتی

قیمت خرید نقل گردویی صادراتی

قیمت خرید نقل گردویی صادراتی پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید و بسته بندی آن در کارخانه و کارگاه های تولیدی، توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن موارد تاثیر گذار بر قیمت این محصول مشخص و تعیین شده و سپس طی بیانیه ای به تمامی مراکز خرید و فروش ابلاغ می گردد. قیمت خرید این محصول به کیفیت و مرغوبیت آن و همچنین به تازه بودن مواد اولیه استفاده شده در آن، وزن و اندازه، بهداشتی بودن بسته بندی و غیره بستگی دارد.

قیمت خرید نقل گردویی صادراتی

ویژگی های نقل گردویی صادراتی

ویژگی های نقل گردویی صادراتی نقل ها را می توان از جمله انواع خوراکی ها و شیرینی های سنتی ایرانیان دانست که از زمان های بسیار قدیم در کشور ایران به صورت گسترده و فراوان از آن به همراه انواع نوشیدنی های گرم مانند چای استفاده می شده است. ترکیب بسیار خوشمزه و مقوی نقل ها سبب شده تا علاوه بر طعم و مزه عالی، خواص بسیار زیادی برای سلامتی به همراه داشته باشد.

نقل ها از جهت: ترکیبات و مواد اولیه استفاده شده در آن، طعم و مزه، رنگ، بسته بندی، اندازه و غیره دارای انواع مختلفی هستند که از محبوب ترین و پرفروش ترین آنها در بازار می توان به انواع نقل های گردویی گرد که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می شود، اشاره کرد. این نوع نقل ها دارای طبع بسیار گرم و ویتامین های فراوان می باشد.

بافت نسبتا نرم و ترد، تازه بودن و ماندگاری طولانی مدت، قیمت مناسب با وجود کیفیت عالی، بسته بندی های بهداشتی با وزن های مختلف، عطر و بوی عالی و طعم فوق العاده مناسب و غیره از ویژگی های این محصول است.

پخش نقل گردویی صادراتی

پخش نقل گردویی صادراتی پخش نقل های گردویی صادراتی در اکثر بازارهای خرید و فروش داخلی توسط باتجربه ترین توزیع کننده ها به روش های مختلفی صورت می گیرد. در سال های اخیر توزیع نقل های گردویی به صورت بسته بندی شده در وزن و اندازه های مختلف و همچنین به صورت کیلویی یا فله ای صورت می گیرد که هر یک از این روش های پخش مزیت های مخصوص به خود را دارند.

در روش بسته بندی شده به دلیل استفاده از متریال های مختلف برای بسته بندی، قیمت این محصول تا حدودی بیشتر و گران تر از کیلویی و فله ای می باشد که البته بهداشتی تر و سالم تر است. استقبال بی نظیر مشتریان و خریداران نسبت به خرید و استفاده از این محصول سبب شده تا میزان پخش آن نسبت به سایر محصولات مشابه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید