آذرنام
خانه / نقل زعفرانی گردویی / صادرات خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

صادرات خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

نقل یکی از تنقلات خوشمزه می باشد که در خانواده های ایرانی طرفداران بسیاری دارد و خوردن آن با چای خالی از لطف نیست ،اکنون در بازار انواع نقل با طعم های مختلف تهیه می شود.نقل زعفرانی گردویی از جمله این نقل ها است که علاوه بر عطر وطعم بسیار فوق العاده،بخاطر وجود گردو و زعفران در ترکیبات آن دارای خواص و مواد مغذی مورد نیاز بدن نیز می باشد.

مجموعه آذرنام یکی از برندهای معتبر و نام آشنا در زمینه تهیه و پخش انواع نقل زعفرانی و گردویی در سراسر ایران و همچنین صادرات به خارج از کشور می باشد.

صادرات خرید نقل زعفرانی گردویی آذرنام

مهم ترین مشخصه نقل زعفرانی گردویی

مهم ترین مشخصه نقل زعفرانی گردویی نقل از آن دسته شیرینی هایی است که تقاضا همواره برای ان بسیار زیاد است، به همین علت اکثر تولیدکنندگان در هنگام تهیه و تولید نقل از افزودنی های دیگر نظیر گردو و زعفران ،بادام ،گل محمدی و… استفاده می کنند تا با ایجاد تنوع در طعم و مزه نقل جوابگوی انواع ذائقه های مصرف کنندگان باشند.از مهمترین مشخصه های نقل زعفرانی گردویی عطر و طعم بسیار دلپذیر آن است.

رنگ این نقل به دلیل استفاده از زعفران، زرد خوشرنگ و لعابی می باشد و با استفاده از این طعم نقل از خواص زعفران نیز بهره مند می شوید.زعفران سرشار از آنتی اکسیدان است که باعث بالا بردن ایمنی بدن در مقابل انواع بیماریها می شود،همچنین زعفران خاصیت ضد افسردگی دارد،جهت بهبود معده درد موثر است و طبع گرمی دارد که مصرف آن را در فصول سرد سال ضروری می سازد،و همچنین به خاطر استفاده از گردوی تازه بسیار مغذی هستند.

گردو نیز حاوی ویتامین های زیادی می باشد که جهت پیشگیری از انواع امراض کبدی موثر است ،وجود امگا۳ نیز برای طول درمان انواع سرطان بسیار مفید است.با مصرف نقل زعفرانی گردویی علاوه بر شیرین کردن کام خود ،مواد مغذی و املاح معدنی مورد نیاز بدن خود را نیز تامین می نمایید.

فروشنده نقل زعفرانی گردویی

فروشنده نقل زعفرانی گردویی مجموعه آذر نام یکی از فروشندگان برتر در تهیه و پخش انواع نقل زعفرانی با کیفیت و تهیه شده از مواد اولیه تازه با رعایت استانداردهای بهداشتی بسته بندی و سپس در سراسر کشور می باشد،این مجموعه علاوه بر تامین نیاز بازار در داخل کشور ،در صادرات نقل زعفرانی به خارج از کشور نیز فعالیت دارد.

لذا کلیه مشتریان عزیز که تمایل به خرید عمده نقل دارند می توانند به سایت این مجموعه مراجعه نمایند و ضمن دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش نمایند و در اسرع وقت سفارش خود را دریافت نمایند.امید است با حمایت از تولیدات داخلی ،این مجموعه فروشنده نقل زعفرانی گردویی همچنان در جهت ارتقا کیفیت و کمیت کلیه محصولات خود موفق باشد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل زعفرانی گردویی

مرکز فروش تخصصی نقل زعفرانی گردویی

نقل زعفرانی گردویی را از متخصصان تولید این نقل بخرید.  کسی که دانش کافی از …

دیدگاهتان را بنویسید