آذرنام
خانه / نقل / صادرات نقل گردویی سفید

صادرات نقل گردویی سفید

نقل گردویی سفید شیرینی لذیذ با مغز گردو و روکشی از شکر سفید است که تقریبا، معرف حضور همگان می باشد. این محصول، نه تنها در بازارهای داخلی، مورد اقبال عمومی قرار گرفته است، در بازارهای خارجی نیز هواداران خاص خود را کسب کرده است. کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، بیشترین واردات نقل سفید گردویی را از ایران دارند.

شرکت تولیدی آذرنام از بزرگترین و خوشنام ترین شرکت های تولیدی انواع نقل است که از صادرکنندگان موفق نیز به حساب می آید.کیفیت نقل تولیدی این مرکز، نه فقط در داخل کشور، بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی نیز، طنین انداز شده و این شرکت، تلاش ها و فعالیت گسترده ای در زمینه صادرات نقل گردویی سفید انجام داده است.

نقل گردویی سفید

خصوصیات مهم نقل گردویی سفید مخصوص صادرات

نقل گردویی سفید

همان طور که همه می دانیم، نقل، سوغات و شیرینی معروف شهر ارومیه است. اگر به شهر ارومیه، سفر کنید، بازارهای این شهر، مملو از انواع نقل در درجات کیفی و قیمت های مختلف می باشند. بسیاری از نقل های موجود در بازار، دارای کیفیت خوبی بوده، اما درجه یک و مخصوص صادرات نمی باشند. محصول صادراتی، باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که در نقل های معمولی، یافت نمی شود. این ویژگی ها عبارتند از :

مغز گردوی مجلسی: مغز گردوی مورد استفاده در نقل گردویی سفید از درشت ترین و درجه یک ترین مغزها است که به اصطلاح، به مغز گردوی مجلسی معروف می باشد. مغز گردو در تولید نقل صادراتی، نقش اساسی داشته و هر چقدر وزن بالاتری داشته باشد، کیفیت نقل بالاتر بوده و نقل گرانبهاتر خواهد بود.

روکش شکر ترد: مراحل تهیه شربت در تهیه نقل درجه یک و صادراتی مانند نقل معمولی است، با این تفاوت که گلوکز مایع نیز، در مراحل تولید، به شربت، اضافه می شود که موجبات بافت نرم و ترد نقل را فراهم می آورد.

بسته بندی زیبا: بسته بندی زیبا می تواند، نقل گردویی صادراتی را از نوع معمولی متمایز نماید. بسته بندی شیک و باکیفیت، نشان دهنده سلیقه و همچنین مشتری مداری تولید کننده نقل گردویی می باشد.

سطح حفره دار: سطح نقل گردویی درجه یک و صادراتی، دارای حفره های ریزی است که نشان دهنده کیفیت بالای نقل می باشد و قسمتی از هسته میانی نقل که شامل مغز گردو می باشد، دیده می شود.

نقل گردویی سفید

تولیدکننده بزرگ نقل گردویی سفید صادراتی

شرکت آذرنام، تولیدکننده بزرگ نقل گردویی سفید صادراتی است که این محصول را به بسیاری از کشورها، صادر نموده است. بهره گیری از تجهیزات فوق پیشرفته و فناوری به روز و مطابق با استانداردهای جهانی، موجبات تولید انبوه انواع نقل را فراهم کرده است، به گونه ای که علاوه بر تامین بازارهای داخلی، سهمی در صادرات این محصولات داشته است.

شرکت آذرنام امیدوار است با پشتکار و تلاش های بی وقفه خود در تولید نقل گردویی سفید صادراتی، گامی در موفقیت صادرات انواع نقل ایرانی به کشورهای خارجی برداشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …