آذرنام
خانه / نقل / صادر کنندگان نقل بیدمشک سنتی

صادر کنندگان نقل بیدمشک سنتی

نقل بیدمشک سنتی یکی از قدیمی ترین شیرینی جات موجود در کشور است که از گذشته های دور تولید می شده و علاوه بر مصرف روزانه در مراسمات عروسی نیز به عنوان نماد شیرینی و خوش یمنی مورد استفاده قرار می گرفته است. نقل بیدمشک سنتی در سالیان اخیر به همت تولید کنندگان و بازرگانان کالاهای ایرانی در ردیف محصولات صادراتی جای گرفته و به کالایی برای خلق ثروت تبدیل شده است. نقل ارومیه به جهت داشتن تنوع زیاد و هم چنین کیفیت مطلوب جای کار بسیار دارد و صادر کنندگان در صورت شناساندن آن به بازارهای بین المللی می توانند علاوه بر سود شخصی ارز آوری خوبی را نیز عاید کشور کنند.

نقل بیدمشک سنتی

خصوصیات نقل بیدمشک خوب چیست؟

اگر به دنبال صادرات نقل بیدمشک ارومیه به دیگر کشورها هستید حتما باید بهترین نوع آن را برای این کار انتخاب کنید. از این رو دانستن ویژگی های یک نقل خوب به شما کمک می کند تا موفقیت های بیشتری را در این مسیر به دست آورده و روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

مهم ترین ماده ای که باعث می شود نقل بیدمشک به محصولی باکیفیت و مرغوب و یا بی کیفیت و نامرغوب تبدیل شود نوع خلال بادامی است که در تولید آن به کار می رود از این رو استفاده از خلال بادام اصل اهمیت می یابد. در پایین به چند مورد از مشخصات این محصول سنتی پرداخته می شود:

  1. معطر بودن: عطر آگین بودن یکی از موارد مهمی است که حتما باید در خلال های بادام به آن توجه شود. قیمت بالای بیدمشک سبب شده برخی افراد به منظور صرف جویی در هزینه ها از مقدار بیدمشک کمتری استفاده کنند و همین نیز موجب کم شدن عطر آن شده است.
  2. امساله بودن: اینکه خلال های مصرفی امساله باشد یا پارساله در تعیین کیفیت نقل تاثیر بسزایی دارد چیزی که در تولیدی های غیر مجاز چندان توجهی به آن نمی شود.
  3. اصل بودن: برای تولید نقل بیدمشک درجه یک می بایست تمامی خلال ها از بادام درختی استحصال شده باشد و مخلوط کردن بادام درختی با زمینی تولید کننده را از رسیدن به محصول اصیل و باکیفیت دور می کند.

نقل بیدمشک سنتی

قیمت خرید نقل بیدمشک سنتی

با اینکه تولید نقل بیدمشک پر زحمت بوده و با مشقت بسیاری انجام می گیرد و نیاز به ممارست و مهارت فراوان دارد ولی به نسبت کار انجام شده دارای قیمت مناسبی  است. معمولا محصولاتی که به شیوه سنتی و با کمک دست تولید می شوند دارای قیمت بالاتری هستند ولی نقل بیدمشک چون در تولیدی های بزرگ به شکل انبوه تولید می شود قیمت نسبتا پایینی در مقایسه با دیگر محصولات تولید دست دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …