آذرنام
خانه / نقل / عرضه فوری نقل گردویی گل محمدی در تناژ بالا

عرضه فوری نقل گردویی گل محمدی در تناژ بالا

ظرفی که با نقل گردویی گل محمدی پر شده باشد یک وجه تمایز بزرگ در بساط پذیرایی کدبانوی ایرانی است. برای بانوان خوش سلیقه، ظاهر سفره و میز پذیرایی بسیار مهم است. همین مسئله تولید کنندگان نقل گردویی طعم دار را بر آن داشت تا نقلی اصیل با ظاهری چشم نواز و خاص تولید کنند.

این نقل که یکی از خوش ظاهر ترین انواع نقل ارومیه است با بهترین کیفیت در مجموعه آذرنام تولید می شود. عطر گل محمدی بسیار معطر و ملایم است و اکثر افراد را در سراسر جهان شیفته ی خود کرده است. عرضه فوری نقل گردویی گل محمدی در تناژ بالا یکی از خدمات مجموعه تولیدی آذرنام است.

نقل گردویی گل محمدی

مشتریان نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی به دلیل طعم بی نظیر و خواص دارویی گل محمدی از محبوب ترین نقل های بازار است. افراد علاقمند به گیاهان دارویی از خواص این گل معطر برای رفع غم و اضطراب، آرامش اعصاب و درمان بی خوابی آگاهی دارند. افرادی که ترجیح می دهند برای درمان بیخوابی از داروهای شیمیایی استفاده نکنند به مصرف انواع فرآورده های گل محمدی روی می آورند.

نقل گردویی گل محمدی تولید شده در مجموعه آذرنام علاوه بر خاصیت دارویی، بسیار خوش طعم، خوش عطر، لذیذ و نرم است. این نقل ها با مغز گردو ترکیب شده و مزه چرب و بی نظیری را خلق کرده است.

نقل گردویی گل محمدی علاوه بر خواص دارویی گلبرگ و غنچه گل محمدی در تمدد اعصاب، به رفع ضعف عمومی بدن کمک می کند. این نقل ناراحتی های گوارشی ناشی از استرس و اضطراب را کاهش داده و به مصرف کنندگان کمک می کند.

خریداران نقل سنتی ارومیه به دلیل مواد اولیه تازه و ارگانیک نقل اصل ارومیه از مشتریان دائمی و وفادار شما خواهند بود. کافیست این محصول با ارزش را یک بار به مشتری معرفی کرده و موجب خرید آن شوید. شک نکنید با قیمت عالی، کیفیت بی نظیر و طعم و عطر مسحور کننده نقل گردویی گل محمدی، مشتریانی وفادار خواهید داشت.

نقل گردویی گل محمدی

بسته بندی مشتری پسند نقل گردویی گل محمدی

نقل گردویی گل محمدی در کیسه و جعبه های نیم کیلویی و یک کیلویی برای مشتریان فروشگاه ها عرضه می شود. شرکت آذرنام از جدید ترین، با کیفیت ترین و جذاب ترین انواع بسته بندی محصولات برای جلب نظر مشتریان استفاده می کند. همچنین برای شرکت های توزیع و فروشگاه هایی که اقدام به عرضه فله این محصول میکنند، بسته بندی در کارتن نیز عرضه می شود.

برای سفارشات با تناژ بالا از بسته بندی با کیسه های پلاستیک و کارتن به صورت همزمان استفاده می شود. تا علاوه بر حفظ کیفیت بالای محصول تولید شده، امکان نگهداری آن به مدت طولانی تر نیز برای فروشندگان و پخش کنندگان مواد غذایی فراهم شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …