آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل اصل ارومیه

فروش عمده نقل اصل ارومیه

نقل یکی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ می باشد خوراکی خوشمزه ای که امروزه به روش های مختلفی به فروش می رسد فروش عمده نقل اصل ارومیه به مقدار زیاد و با قیمتی بسیار ارزان انجام می شود. فروشندگانی که این نقل ها را به صورت عمده به فروش می رسانند قیمت ارزان و مناسبی را برای آن تعیین می کنند تا خریداران بتوانند با خیال راحت نقل مد نظر خود را خریداری کنند. فروش عمده نقل اصل ارومیه در سراسر کشور انجام می شود.

نقل اصل ارومیه

مواد اولیه نقل اصل ارومیه

نقل اصل ارومیه

نقل ارومیه یکی از خوشمزه ترین و خوش عطر ترین تنقلات موجود در بازار می باشد ‌‌. برای تهیه این شیرینی سنتی از موادی همچون شکر، مغزهای گیاهی و گیاهان دارویی سرخ رنگ یا زرد رنگ استفاده می شود. این مواد در کنار هم یک حبه نقل اصل ارومیه را تشکیل می دهند.

البته مواد اولیه نقل ممکن است در کارخانه های مختلف تغییراتی داشته باشد که همین باعث تفاوت نقل ها می شود. برای تهیه نقل ارومیه ابتدا مقدار مناسبی از شکر را در دیگ ریخته و آن را داخل مقداری آب که متناسب با میزان شکر باشد حل می کنند پس از آنکه آب و شکر بواسطه حرارت وارد شده خوب با هم مخلوط شدند و تبدیل به شیره شدند به تدریج به گردوها یا بادام های داخل دیگ اضافه می شوند.

در آخر نیز گیاهان دارویی نظیر زعفران و برگ گل برای داشتن عطری خوب و رنگی جذاب در آن می ریزند تا نقل ها آماده خوردن شود. تمامی مراحل در کارخانه های سراسر کشور انجام می‌شوند تا در نهایت نقل های خوش مزه به دست آید.

نقل اصل ارومیه

عرضه عمده نقل اصل ارومیه

همانطور که می دانید نقل اصل ارومیه انواع مختلفی دارد. انواع مختلف نقل عبارتند از نقل گردویی،نقل بادامی، نقل خلال بادامی  و… . که هرکدام طعم و عطر و بوی خاص خود را دارند. یکی از خوشمزه ترین و خوش عطر ترین آنها نقل های گردویی می باشد. این نقل به خاطر داشتن گردو بسیار محبوب است. و مورد پسند عموم مردم است.

امروزه نقل اصل ارومیه توسط تولید کنندگان موفقی عرضه می شود عرضه این نقل معمولاً به صورت عمده انجام می پذیرد. عرضه عمده نقل ارومیه موجب شده که این محصول با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار بگیرد. از آنجا که در فروش عمده مقدار بسیار زیادی از این کالا به صورت یکجا به فروش می رسد سود زیادی برای عرضه کنندگان دارد. ولی این سود یک طرفه نیست چرا که عرضه عمده با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار انجام می شود و این موجب سود خریدار نیز می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …